12 feb. 2010

interviu Nosferatu

yo: gata renunt la traditie.. te salut, atat.

nosferatu: Hmm, salut, sunt Nosferatu din Galati, m'am apucat de rap prin 2002 deci nu acum foarte mult timp... Imi place sa surprind mereu si din cauza asta majoritatea pieselor mele eu le caracterizez ca fiind niste "cretineli", cel putin ultimele :)

yo: cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?

nosferatu: woow, cred ca aveam 11-12 ani si nu imi este rusine sa spun ca m'a atras, ca pe majoritatea, uitandu'ma la clipurile cu 2pac si asa mai departe...

yo: de la ce vine numele ? cum l-ai ales?

nosferatu: e o poveste putin amuzanta... atunci cand am ales numele asta, chiar aveam impresia ca Vlad Dracul (eu ma numesc si Vlad) ar avea legatura cu Nosferatu, sau ca ar fi cam acelasi lucru dar cu doua denumiri si... eu de ce sa nu o iau pe cea mai complicata? :)
cum ar fi sunat MC VLAD DRACUL???

yo: daca iti mai aduci aminte.. cum a fost prima ta iesire pe scena?

nosferatu: wooow, tin minte un singur lucru, nu am avut deloc emotii..eram atat de increzator in ceea ce cantam incat nu ma interesa nimic decat sa cant! cu timpul am realizat totusi ca nu functioneaza tocmai asa si acum am mai multe emotii decat prima data, chiar daca nu le arat niciodata, sau cel putin incerc...

yo: povesteste-mi putin despre materialul sau materialele tale ca sincer nu stiu cum sa zic, cine a stat la productie, colaborari..?

nosferatu: pai, uite am facut multe "cretineli" de cand m'am apucat, si crede'ma multe dintre ele chiar erau exagerate la vremea lor :) dar cu timpul am incercat sa'mi creez o imagine inconfundabila si sa fac lucruri cat mai diferite... acum pregatesc 2 albume si un mixtape dupa care am de gand sa iau o pauza in care poate imi mai vin niste idei :)

yo: am gasit o sumedenie de piese dale tale.. in italiana, engleza rom, in ce limba te simti tu cel mai confortabil sa canti?

nosferatu: :) pai e usor de raspuns, ma simt cel mai bine in romana dar nu neg ca'mi place la nebunie in italiana pentru ca au foarte multe vocale care ajuta deseori la tehnica si chestii de astea melodice :) cat despre engleza, nu consider ca as fi un geniu, dar am un defect: daca mi se pune pata tre s'o fac si p'asta :)

yo: cu cine ai vrea sa colaborezi din tara si chiar de afara?

nosferatu: hmmm, tin sa precizez aici ca am colaborat cu persoane foarte tari mai ales din Galati dar si din Italia, Germania, Spania si... nu mai stiu, pentru ca'mi plac la nebunie colaborarile chiar daca in ultimul timp incerc sa le cam evit din cauza neseriosilor care se mai nimeresc pe drum... in schimb as preciza aici ca mi'ar placea sa colaborez cu multi artisti consacrati de pe la noi, nu doar hip hop, dar am realizat ca nu este foarte usor si din cauza asta evit sa mai cer colaborari la nivel inalt, ca sa zic asa...

yo: te-ai gandit la un nou proiect? ce planuri ai de viitor? (pe plan muzical ma refer)

nosferatu: pai, cum ziceam si mai sus, pregatesc ptr anul asta, 2 albume, unul la care lucrez de mai mult de 2 ani si care cred ca este apogeul "carierei" mele, si care include colaborari si productii exceptionale... unul conceput acum cateva luni si la care o sa lucrez putin dar intens... dupa care am sa iau o pauza...

yo: cu luk, am gasit o chestie noua.. ce poti sa imi zici despre clip, cum a fost la filmari? una alta...

nosferatu: :)) tare de tot luk, imi place la nebunie cum o arde omul... la filmari a fost super tare, cred ca am filmat totul cam intr'o ora sau ceva de genul... ne'am amuzat apoi ne'am relaxat la o terasa...asa i'am prezentat eu Galatiul lui luk :))

yo: cum ti se pare ca a evoluat hip-hop-ul romanesc in ultimii ani?

nosferatu: mi se pare ca "s'au schimbat regulile jocului" cum a spus Grasu... s'a trecut la alt nivel, s'au creat mai multe tabere, si s'au intrecut unele masuri :)

yo: dupa parerea ta.. ce crezi ca lipseste hip-hop-ului romanesc?

nosferatu: nu mai lipseste nimic de mult, poate...mai multe colaborari in afara ca sa mai afle si altcineva ce facem noi pe aici

yo: cateva cuvinte de incheiere? un scurt mesaj ..?

nosferatu: fa intotdeauna, INTOTDEAUNA, ce simti, nu te lasa influentat!!! BLESS


yo mai zic .. aici se poate asculta nosferatu http://www.myspace.com/nosferatu76

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu