19 feb. 2010

interviu vikloth (ceilalti)


yo: eu te salut iti zic bine ai venit pe dubluh.blogspot.com, spune-mi de fapt cine e vikloth?

vikloth: buna, ma numesc andrei,am 24 de ani, sunt din suceava, fac parte din trupa ceilalti

yo: cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?

vikloth: in 96 cu casetele hip hop ale trupelor romanesti

yo: ce poti sa-mi spui despre materialul sollo?

vikloth: fac piese solo de la inceput, de prin 2004.in 2009 am lansat albumul "Macar zic ceva" in care am investit sentimente si am cules roadele de la ascultatori.cred ca in 2010 voi mai lansa un material.

yo: poti sa-mi dai ceva detalii, gen cine a stat la productie?

vikloth: sez a produs toate piesele.cu el voi colabora si pe materialele viitoare.vorbim o limba comuna, eu prin versuri si el prin instrumentale.

yo: la urmatorul cine va sta? colaborari vor fi ? si daca poti sa-mi dai un nume ?

vikloth: nu stiu e prea devreme,probabil tot sez il va produce.momentan ma concentrez pe materialul "Ceilalti". Nu sunt un mare fan al colaborarilor, si pe albumul meu probabil am sa fiu eu cat mai mult,ajutat pe refrene de prieteni cu inclinatii vocale.

yo: daca tot a venit vorba.. ce poti sa-mi zici despre noul material ceilalti?

vikloth: ca e in lucru.asteptam sa lanseze creTzu albumul sau, dupa care incepe distractia.oricum cred ca va fi un an bun pentru Ceilalti, un an cu albume si clipuri.

yo: cu ce crezi tu ca difera ceilalti? sau vikloth fata de restu?

vikloth: in primul rand nu avem clisee. 2 nu tinem neaparat sa fim hip hop.facem ce ne vine, cu pasiune si nu renuntam usor.abordam orice teme,tratam orice subiect.

yo: intrebare ce ma "roade" pe mine personal. piesa foc in ochi, instrumentalul e facut cu sample, nu? nu de alta da imi suna tare cunoscut

vikloth: da e facut cu sample dar si cu orga cred.sez stie mai multe.nu ma pricep la productii, doar le simt

yo: dupa parerea ta unde crezi ca se indreapta hip-hop-ul romanesc?

vikloth: as vrea sa ne indreptam de capul nostru, chiar sa plutim in deriva.avem poezie,dar nu avem profesionalism.avem vedete hip hop dar cu mesaje facile sau imagine care face mai mult rau acestui gen.avem tineri care au nevoie de muzica asta,dar iau ce li se da la radio si tv,nu aprofundeaza.

yo: poti sa-mi zici un mentor.. un mc care-ti place tie, o trupa. un nume ?

vikloth: immortal technique,vinnie paz,stic.man

yo: ok acum te iau cu sfarsitul.. cateva cuvinte de incheiere.. ( sper sa va pot lua la toti 3 interviu odata cu lansarea albumului ceilalti)

vikloth: va asteptam pe www.ceilalti.ro si www.cretzu.com atentie la hip hop!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu