21 nov. 2009

Interviu cu CreTzu

yo: ce ne poti spune despre tine? cine esti?
desi exista deja un renume...


cretzulea: Sunt creTzu aka Cascarino aka Nelu
membru al trupei Ceilalti din 2005 de la formare
si pana in prezent.

yo: despre proiectele ceilalti ce ne poti spune?


cretzulea: Acum ceva timp trebuia sa urmeze albumul
Ceilalti dar fiecare dintre noi a luat-o pe aratura
cu muzica si chestia asta s-a materializat in albume solo.
A fost ViKloth primul. Albumul lui Horia e gata de ceva
vreme si habar n-am ce vrea sa faca cu el sau ce o sa
se intample. Cert e ca albumul e de rock alternativ si
e foarte tare.

yo: despre proiectul tau ce ne poti spune?

cretzulea: Lucrez si eu la un album depsre care nu stiu
prea multe . Am inregistrat vreo 6 7 piese si-o sa vad
de-acum inainte ce va fi. Nu am un termen limita, nu am
o lista de invitati, practic nu am nimic decat dorinta
sa-l fac. Cum imi mai vine cate-o idee cum o materializez
si tot asa. La sfarsit o sa trag linie sa vad ce ramane.
Cert e ca albumul asta o sa fie super sincer usor de inteles
pentru toti. Nu la modu c-o sa am versuri retarde,
dar vorbesc despre chestii cu care multi sunt familiarizati.
Eu sunt foarte multumit de ce mi-a iesit pana acum si
oricum nu va iesi pana n-o sa fiu 100 % ca nu ma grabeste nimeni.

yo: unde se poate asculta cretzu? implicit ceilalti..

cretzulea: creTzu se poate asculta pe www.creTzu.com
in primul rand. Apoi mai urmeaza www.myspace.com/creTzu .
Iar toate materialele noastre se gasesc pe www.ceilalti.ro
Asta e siteul nostru oficial cu detalii si tot ce mai doresti.

yo: mi-am facut putin temele si dupa postarea pe cretu.com..
am ramas surpins.. dece scrii .. de fapt de ce ti se pare..
ca piesa sa arda.. a fost data deoparte?


cretzulea: Foarte multi mi-au zis... "tare piesa
aia Varsat de vant" ceea ce imi arata ca oamenii nu
sunt deloc atenti la ce se intampla. Ii inteleg totusi.
Multi mai au si alte lucruri de facut decat sa se joace
pe blogul meu sau sa se documenteze cu privire la un
maxi-single, ep, album etc. De asta sunt sigur ca s-a
ascultat mai mult " Vom trece peste " decat "Sa arda"
cea din urma fiind mai mult pentru "cunoscatori".
Sau ma rog, nu pentru publicul larg.

yo: la ce sa ne asteptam pe viitor din partea trupei ceiallti?

cretzulea: Am raspuns mai sus. Urmeaza albumul lui
Horia si albumul meu. Concerte daca ne cheama lumea si
mai fac eu misto din cand in cand pe creTzu.com . Cam asta-i
mersu in viitorul apropiat. Apoi tre sa ne unim pasarelele
pt albumul Ceilalti.

yo: ce ne poti spune despre ceilalti membri?

cretzulea: In primul rand sa zic formula ca mereu a
fost o problema cu asta. Deci Ceilalti = ViKloth,
creTzu, Horia. Ce sa-ti zic despre ei ? Din astea de viata ?
ViK lucreaza la Politia de Frontiera si Horia a terminat
Conservatorul si Istoria Artelor in Bucuresti si acum e la master.
Ah ... si au si astia siteuri. www.ceilalti.ro/vikltoh si
www.horiamusic.wordpress.com

yo: unde te clasezi ca mc? adica in ce categorie?
intrebare gen: sounds like..


cretzulea: Categorie ? Cred ca in categoria celor care zic
lucruri complicate folosind cuvinte simple si nu invers.
Nu stiu, ar trebui sa-mi spuna altii, tot ce fac eu e sa
incerc s-o ard cat se poate de real. Sincer m-as mira sa
sun ca cineva, desi mi s-au zis o gramada. Cel putin exista
genul ala de om care simte nevoia sa compare totul cu ce stie el.
Daca e o piesa mai sensibila e Veritasaga, daca e cu glumite
Parazitii si daca n-o intelege CTC.

yo: ce artisti mai asculti? trupe.. si gen de muzica..

cretzulea: Ascult cam tot ce iese nou pe la noi dar
nu prea rezonez. Din ce in ce mai putine chestii imi plac.
Genuri de muzica. Ascult mult rock, poate mai mult decat
rep in ultima vreme. Ascult folk, muzica veche in general.
Dintre reparii de afara preferatul meu e Immortal Technique.
Ar fi foarte tare sa vina in Romania. Mai ascult Big Pun,
Jedi mind tricks, Big L, Necro, Ill Bill si lista poate continua.

yo: cu cine ai colabora din romania sau chiar de afara?

cretzulea: Sunt multi cu care as colabora. Nu vreau sa
dau nume. Cu cativa am si facut piese, cu altii urmeaza.
Totusi eu nu pun asa de mult pret pe asta, desi observ cum
alaturarile astea fac numele unei trupe. Eu nu vreau sa ma
mint. Poti sa faci colaborari cu oricine, atata timp cat esti
de kkt poti sa-i pacalesti eventual doar pe ignoranti.
Si de ei mi se rupe daca ma asculta sau nu. Eu ma bucur
totusi ca am reusit sa stau la bere cu oameni cu care nici
nu visam cand eram copil si le ascultam casetele. Asta e
mult mai important pentru mine decat sa am piese cu nu stiu
cine care nu da o flegma pe ce cant eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu