8 feb. 2011

Interviu Zellu aka. Cel mai mic dintre pamanteni ( Fentam Terra ) part .1


Acum cateva minute am avut placerea sa stau de vorba cu Zellu membru Fentam Terra cunoscut si sub aliasul de "cel mai mic dintre pamanteni" care mi-a furnizat cateva informatii despre primul proiect semnat Fentam Terra, informatii pe care va invit sa le cititi mai jos, aceastea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa va urez spor la citit.!! PAX!!!

Cooper: *Salutari! Iti multumim pt acest interviu. Pentru început, spune-ne mai multe despre tine. cine este de fapt Zellu?

Zellu : Salut. Zellu se numeste in realitate Lup Claudiu, un alt ascultator inflacarat de muzica, in special hip-hop care a ales sa transforme aceasta pasiune in hobby si ''sa migreze'' de cealalta parte a boxei

Cooper: *Spune-mi de unde vine numele de Zellu? implicit treaba aceasta cu " cel mai mic dintre pamanteni "...?

Zellu : Zellu deoarece sunt copilul plin de zel ... cat despre numele celui al 2-lea album solo al meu, ''Cel mai mic dintre pamanteni'', numele face aluzie la o calitate care in filozofia mea are multa valoare

Cooper: *Spune-mi, cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?

Zellu claudiu: Eu cred ca dragostea pentru muzica o are fiecare om de la nastere, ca si dragostea pentru natura. Insa la mine aceasta dragoste s-a conturat in vibe-ul de hip-hop de la varste destul de fragede si odata ce am imbatranit a inceput sa isi lase amprenta asupra mea tot mai mult.

Cooper: *Spune-mi, deoarece am auzit din surse sigure ca se lucreaza intens la un material Fentam terra, pe cand il se lanseaza? cu cine ati lucrat, la productie si toate cele. plus, am auzit ca ati tras si ceva secvente pt un videoclip, el pe cand isi va face aparitia?

Zellu : Da, intradevar, se lucreaza intens la primul material Fentam Terra, de mult se ''viseaza'' la acest moment insa nu s-a conturat nimic concret pana acum. Am dori sa il finalizam pana in 9 martie, deoarece atunci se implinesc 4 ani de la infiintarea trupei. E un material spontan, deoarece si noi suntem baieti spontani, deci cum prindem un beat care sa ne placa, cum facem piesa, nu prea am reusit sa facem ceva planuit sau cu o organizare serioasa, nu stiu daca e bine sau e rau, insa credem ca acest gen de a crea ofera un feel-ing aparte. In principiu productia o fac eu alaturi de baietii mei de la studio care ma ajuta cu cunostintele lor putin mai vaste despre muzica ( stiintific vorbind, sa zic asa ) deoarece eu nu am cunostinte muzicale, eu creez dupa ''ureche''.
Cat despre restu producatorilor nu stiu ce sa zic exact, o sa apara pe album numele producatorilor la fiecare piesa. S-a filmat un videoclip in acest week-end ce va fi lansat curand. Piesa pentru care s-a filmat se numeste ''Alerg'', e in colaborare cu Alex Dru, un baiat din anturajul nostru, iar filmarea s-a facut in colaborare cu Deekie Media.


Cooper: *Spune-mi, aveti oameni care va ajuta? sau investitia este doar a voastra? la ce pret se ridica un videoclip, un studio un mix / master? toate cele ...

Zellu : suntem 5 baieti care au contribuit la punerea pe picioare a studiolui care il detinem. In rest nu am stabilit niste tarife exacte pentru viitorii ''clienti''. Vrem mai intai sa iesim cu niste materiale care sa scoata la iveala calitatea si potentialul pe care il are echipa si echipamentul. Cat despre videoclip, nu pot sa zic un pretz exact, insa daca o sa fie cineva impresionat de rezultat si vrea sa ia legatura cu Deekie Media, o sa putem sa le facem legatura fara nici o problema
Zellu claudiu: speram sa reusim sa facem si un site al nostru unde sa punem exact detalii tehnice si tarife, plus alte informatii pentru cei interesati sau pentru cei curiosi. In principiu tot ce am am realizat pana acum a fost prin munca si ambitie.

Cooper: *Unde te vezi tu ca mc peste 5 ani? si care este filozofia ta despre viata?

Zellu : Hmm...nu stiu ce sa zic. Daca este talent, daca ceea ce transmitem este apreciat si ramane in timpanul, mintea si inima ascultatorilor, evolutia va fi pe masura, inevitabil, zic eu. Cat despre filozofie, ce pot sa zic, sunt nenumarate carti scrise pe tema asta, fiecare cu universul lui, asta cred eu. La unii e infinit la altii e mai putin infinit, nu cred ca as putea sintetiza. Oricum sunt unele zicale filozofice care mi le amintesc zilnic, gen: ''Ce-i al meu e pus deoparte'' sau ''Asta e!'' ( Rade ) . In principiu sunt un baiat vesel, desi in muzica de multe ori ma cert pe mine insumi, asta asa ca un mic secret pe ce se bazeaza textele mele de multe ori, ca tot vorbim de MC-ing.

Cooper: *Deoarece ne apropiem de finalul primei parti, te rog daca ai un scurt mesaj pt citittorii bloglui, pe care vrei sa-l dedici pana data viitoare cand ne vom reintalnii in partea a 2 a acestui interviu esti binevenit!!

Zellu : Pentru cititori, ii sfatuiesc sa sustina in continuare acest gen de munca voluntara, pe oamenii care tin cultura vie din pura pasiune. Mutumesc dubluH pentru interes si sustinere! Toate cele bune ...


Avem si un freestyle semnat Zellu pe un beat produs de Acid si acompaniat de Alex (Backing)pe care eu il recomand, Ahhh .. si pana data viitoare nu uita ramai Dubluhas!



In urma colaborari noastre am realizat un mic promo pe care va invit sa-l ascultati mai jos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu