18 dec. 2009

interviu Mr.Levy (cainele aka soldat)

yo: salut.. hai cu un intro

Mr levy: Ello. Sunt Mr. Levy , ex Cainele aka Soldat. Fost component Anexa1 ,
primul care a abordat stilul reggae in Transilvania.

yo: Cum crezi ca influenteaza muzik ta ascultatorii tai si in general
comunitatea hip hop?


Mr levy: Eu transmit o stare. un vibe . Eu in piesele mele vorbesc doar de ce mi
se intampla si despre starile mele. Nu incerc sa "influentez" eu incerc sa transmit stari. Iar stilul nu e hip hop , e maidegraba un amalgam de stiluri , hehe

yo: am intrat la tine pe myspace.. si am ascultat " de ce ma judeci " ..
prin urmare ce parere ai despre autotune ?


Mr levy: Sunt ascultator de reggae. In muzica reggae se foloseste autotune de foarte mult timp. In romania a fost preluat de manelisti si de Puya, de accea cred ca e asa reticenta lumea la autotune. Sincer deja se face abuz de el . Si eu voi avea pe album o piesa cu autotune, dar nu f proeminent. Ce ai ascultat pe myspace e o joaca.

yo: personal te urmaresc de cand rulai cu anexa1 .. cum ti se pare piesa " am plecat " acum ?


Mr levy: O etapa din evolutia fiecaruia.

yo: carui fapt se datoreaza schimbarea asta. schimbarea de nume.. din cainele aka soldat in mr. levy?

Mr levy: Foarte simplu. Nu mai gandesc ca la 15 ani cand mi-am ales numele de scena Cainele. In plus e si numele meu real si e mai accesibil

yo: planuri de viitor...? pe plan muzical ma refer

Mr levy: Albumul, care e la mixaj de ceva vreme , dar in asteptarea asta m-am mai gandidt sa adaug inca 2 piese la el. si videoclip
Mr levy: astea in cel mai scurt timp

yo: in alba-iulia.. ai avut ceva concerte.. cum ti s-a parut atmosfera? cum te-ai simtit tu ca artist?

Mr levy: In Alba am multi fani si fane deci nu am cum sa ma simt rau. Se face atmosfera foarte ok in Alba-Iulia

yo: detalii despre album ? bineinteles daca poti sa imi dai.. colaborari, productie..


Mr levy: Nu as vrea sa intru foarte in detaliu...dar La productie : Freaka, Byga , Motzu , Neko , Sez , villy...sunt cativa. Iar colaborari sunt artistii romani care imi plac si artisti din Franta, Senegal, Jamaica

yo: piesele tale in general au un vibe bun... pozitiv... nu ai cazut niciodata intr-o depresie? sau ceva de genu.. incat sa vrei sa pui o chestie mai negativa intr-o piesa?

Mr levy: Hmmm nu stiu daca vibe-ul pieselor mele este doar pozitiv hehe . Muzica pt mine e stare deci nu am cum sa cant doar lucruri pozitive. De exemplu pe album am piese pozitive, piese triste , piese pt fumat, piese de dragoste (pt muzica si femeie) , am piese dancehall pt zbenguiala ...

yo: ceva cuvinte de incheiere? asta fiind zisa cu ideea ca o sa ne auzim in part 2 al interviului..


Cainele aka So'ldat: One Love si cumparati originalii cand cumparati originalul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu