15 mai 2010

interviu Doddy



DubluH: te salut.

Doddy: Salut

DubluH: cum ti-ai ales numele?

Doddy: Numele e in amintirea bunicii mele care m-a crescut pana la varsta de 7 ani, ea imi zicea doddy iar in ziua de azi toata lumea imi spune asa

DubluH: cand te-ai indragostit prima data de hh?

Doddy: De mic, baietii mai mari de la blocul meu ascultau toti hip hop si mi-a intrat in cap, mai apoi a urmat sa ma apuc

DubluH: ce poti sa-mi spui despre proiectul tau?(cine sta la productie, eventuale colaborari, etc..)

Doddy: Lucrez la un EP, la productie stau peter zaad si neko, baietii cu care am lucrat si bibelou. Colaborarile prefer sa fie surpriza

DubluH: putin cam inedita si in acelasi timp si spurcata intrebarea , dar.. dece tot mai multi artisti "unda" trec pe mainstream(comercial), de unde pana unde schimbarea asta de stil..sa fie evolutie? si daca da de ce sa o numim asa?

Doddy: Uite cum sta treaba, tie ti-ar conveni sa mananci zilnic ce se poate si sa fi apreciat pe un forum, doua, trei sau sa mananci ce vrei si sa fi apreciat de mase ? Hip-hop-ul consta in realitatea din text... pe vremuri se facea freestyle si fara bit

DubluH: nu vreau sa te atac intrun fel sau altu, da cu ce vi tu nou in hh-ul romanesc?

Doddy: Hip hop romanesc ? Pai eu nu fac hip hop.. fac muzica cu influente hip hop. Hip hop-ul e viata mea... dar nu in Romania, sa faci hip hop aici e echivalent cu a face muzica jazz sau funk si stim cu toti cate de mult se asculta muzica asta.

DubluH: cu cine ai vrea sa colaborezi din romania sau kiar de afara? (indiferent ca e din hh sau alt gen muzical)

Doddy: Din Romania cu cine as vrea sa colaborez probabil vor fi pe album si vreau sa ramana surpriza, de afara flo rida, ludacris, ray j, timbaland, travis mccoy, B.O.B. ... lista e interminabila crede-ma, daca ar fi posibil asa ceva as face un album cu foarte multe piese hehe.

DubluH: ce planuri ai de viitor?(pe plan muzical ma refer)

Doddy: Habar nu am, scot EP-ul si astept sa vad ce se intampla

DubluH: unde te gasesti tu peste 5 ani cum iti vezi tu cariera muzicala?

Doddy: Sincer, nu stiu.

DubluH: spune-mi cum ti se pare miscarea hip-hop in romania?

Doddy: Oamenii sunt in regasire, hip-hop-ul la fel

DubluH: Ce parere ai despre promovarea online?

Doddy: Eu cred ca promovarea online are doua laturi, una buna si una rea. Cea buna e ca artistii ok isi pot promova muzica, cea rea e ca si artistii de cacat isi pot promova muzica hehe.

DubluH: cateva cuvinte de incheiere

Doddy: Basescu tre' demis .

DubluH: un myspace yutub sau orice alt link, unde te poate asculta, gasi lumea?

Doddy: Bai sincer nu am, o sa fie site official doddy luna viitoare .

Un comentariu:

  1. :X:X:X....frumos tare tare doddy:D...:*...hai k mio placut de u in club 30 :D..te pup..

    RăspundețiȘtergere