24 dec. 2009

Interviu Arssura (dedicatie speciala pt. Cretiana)


yo: Salut

arssura: salut !

yo: ce ne poti spune despre noul album semnat arssura?

arssura: este un album cu sound nou si un pic diferit de celelalte...

yo: cine sta la productie?

arssura: la productie e Cheloo(Parazitii),dj.Twist si Gabi Mitran.

yo: cu cine ai vrea sa colaborezi pe viitor?

arssura: Cu mine! :)) am inceput sa ma inteleg din ce in ce mai bine...;))

yo: influente? sounds like..

arssura: Hip hop

yo: care album al tau inseamna cel mai mult pt tine si dece?

arssura: toate albumele sunt parti din mine..deci nu pot spune care imi
place mai mult pentru ca toate imi completeaza imaginea.

yo: pe cine asculti ce trupa, ce mc..?


arssura: B.real (Cypress Hill),Method Man (Wu-Tang),
Nas si Rakim sunt preferatii mei..dar imi plac destul de multi...

yo: ce alt gen de muzica mai asculti?

arssura: Reggae si Ragga.

yo: si ceva cuvinte de incheiere..


arssura: Cine intelege ce fac eu sa dea PLAY,cine nu,sa-si dea DELETE ! :))
PACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu