26 dec. 2009

interviu Dj Twist (zombie thc)

yo: traditional pe aici pe la noi, se incepe cu un intro.. cateva cuvinte

twist: dj twist aka ala mic aka stanciu
twist: membru batranu records, zombie thc, sagrada familia

yo: cand te-ai indragostit prima data de dubluh? (hip-hop)

twist: pe la varsta de 8 ani am inceput sa ascult hip hop

yo: ce "scule" folosesti, ce aparatura? sau ce recomanzi tinerilor DJ

twist: hmm
twist: pai
twist: folosesc un platan Numark TTX, mixer vestax pmc 05 pro II , M-audio Torq, si un laptop toshiba sattelite
twist: dj-ilor care vor sa-si inceapa cariera de dj-i le recomand scule vestax, parerea mea e ca sunt cele mai oke si pentru scratch, si pentru a mixa muzica in cluburi

yo: la capitolul productie ce programe folosesti ? si de unde samplezi de obicei?

twist: la productie folosesc fruity loops (ca majoritatea producatorilor romani) si
sound forge
twist: in general samplez din muzica jazz funk soul folk.. muzica veche

yo: ai produs o multime de negative pt o multime de artisti, ce vreau sa te intreb,
pt cine ai vrea s produci din tara sau chiar de afara?


twist: pai din tzara vreau si o sa colaborez cu il-egal
twist: din afara mi-as dori sa colaborez cu common sau onyx

yo: un mentor? presupun ca ai asa ceva.. sau un producator care-ti place tie in mod
aparte


twist: pai, din romania phossilah si kafu sunt producatorii care-mi plac cel mai mult
twist: din afara
twist: 9th wonder si battlecat

yo: vei semna si un proiect sollo sau un eventual mixtape?

twist: pai acum lucrez la un proiect solo

yo: detalii?


twist: vor fi cam 18 piese
twist: o parte vor fi piese produse de mine cu emcee care-mi plac mie
twist: si o parte vor fi remixuri

yo: cum ti se pare ca a evoluat hip hop-ul din punct de vedere al productiei in ultimi ani?

twist: mie mi se pare ca nu a evoluat muzica rap in ultimii ani
twist: nu se mai face rap
twist: se face dance si pop

yo: ce gen de muzica asculti in lipsa hip-hop-uli?

twist: ascult mai multe genuri de muzica
twist: nu am un gen preferat
twist: imi place muzica buna
twist: vorba lui kafu "ca sa faci o muzica buna.. trebuie sa asculti o muzica si mai
buna"

yo: cateva cuvinte de incheiere in speranta ca o sa ne auzim si in part 2 al acestui
interviu..


twist: ascultati rap adevarat si cumparati originalul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu