14 feb. 2010

interviu Pietonu'

yo: salut, spune-mi ceva despre tine.

pietonu': nu sunt prea multe de spus.....am 22 da ani si lucrez intr-o cafenea din deva

yo: cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?(intrebarea asta n-o sa lipseasca din interviuri)

pietonu': pe la 15 ani am descoperit albumul Parazitii-Nici o problema.cantam pana acopeream piesele ca orice reparas la inceput

yo: cum ti-ai ales numele?

pietonu': pai...prima chestie la care s-ar gandi oricine e ca merg pe jos...asa e,dar e mai mult de atat.Mergand pe strada observi tot felul de comportamente care te inspira. Observ si incerc sa pun in piese in felul meu tot ce vad.

yo: mai tii minte prima ta iesire pe scena? spune-mi cum a fost

pietonu': prima iesire pe scena,dupa parerea mea a fost cam varza.dar e bine sa stii ca nu poti sa fii perfect de la inceput si in timp poti sa avansezi.

yo: spune-mi putin despre materialul tau (petrecere de pietoni) cine a stat la productie, alte alea

pietonu': la productie a fost Tabac,Kaloo si Quickiboy(Urbanural) si Dj Phla din Deva.despre material pot sa spun ca putea sa iasa mult mai bine.sunt sigur ca se observa ca piesele nu sunt egalizate prea bine.oricum multumesc celor care au vazut dincolo de asta.

yo: am observat o legatura intre tine si urbanural, ce poti sa-mi spui legat de acest fapt?

pietonu': de fapt eu fac parte din trupa Urbanural dinainte sa incerc ceva singur.sunt cumva legat de Urbanural pentru ca imi place foarte mult stilul comic al pieselor,desi in proiectele mele solo sunt putin mai serios si trist.

yo: cum sta treaba cu tine si cei de la ctc? din moment ce esti tot prin deschiderile lor.

pietonu': e vorba de Boombox Terorists care organizeaza evenimente destul de des cu cei de la Facem.e vorba de Gopo(Boombox Tero),care m-a observat si m-a bagat in deschiderea acestor evenimente.sper ca orice mc care asculta muzica de la Facem,la o colaborare cu ei.

yo: cu cine ai vrea sa colaborezi din tara si chiar de afara?

pietonu': in afara de cei de la Facem ar fi Kazi Ploae si sunt sigur ca am ascultat multi mc foarte talentati cu care as vrea un colabo.si de afara ar fii cativa dar cel mai important pentru mine ar fi Sage Francis.

yo: ceva planuri de viitor? pe plan muzical ma refer

pietonu': lucrez la un album nou care sper sa sune mult mai bine si sa fie placut, in paralel cu un nou album Urbanural.nu dau mai multe detalii..cand o sa iasa o sa fie puse la download

yo: cum ti se pare ca a evoluat hip-hop-ul romanesc in ultimu' timp?

pietonu': exista cateva voci care nu au prea ajutat dar, fiecare are dreptul sa incerce. mie mi se pare ca a evoluat destul de mult in bine si ca exista multe trupe si mc care fac o treaba excelenta.

yo: ce crezi ca lipseste hip-hop-ului romanesc?

pietonu': sincer...nu pot sa ma pronunt.eu urmaresc evolutia cu placere,incerc sa evoluez si..sper sa fie tot mai bine. in Romania au inceput sa iasa destul de multe stiluri si am vazut ca se cam completeaza.facand abstractie cei care cred ca muta munti cand de fapt nu fac nimic interesant.

yo: eu tot o sa cer cuvinte de incheiere, deci go on..

pietonu': le multumesc celor care asculta cu atentie si inteleg ce vreau sa transmit.le multumesc si unor persoane care m-au criticat pentru ca pot sa invat din greseli.bafta tuturor care contribuie cu cate ceva in cultura asta.pace


yo: one luv to our friend Zabush respect man! pace

Pietonu' petrecere de pietoni se poate downloada de aici clik!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu