12 feb. 2010

Interviu Kaloo - Urbanural

AVERTISMENT: Subsemnata(virgula) fiind virgina in domeniul interviurilor, nu putea face opturi din prima. Va multumesc pentru intelegere. Ca daca nu ...:))



Subsemnata, Salam ! Vreau un intro. Asa ca la politie. Tot. Care ii treaba cu Urbanural? Cine, ce, de cat timp ?

Kaloo:Deci in primul rand tin sa mentionez ca stau doar cei cu bani sau cei cu unghiile frumos aranjate cu pila. Vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat taria de caracter si vointa de a face aceasta muzica mirobolanta si ca mi-a dat darul urechii muzicale plina de ceara! Just kiddin! Dezosat muhfuckas?
Yo Kaloo aka Thin John aka Rapace aka Salam aka Vinyl Iantzu aka Mitica Popescu tin sa mentionez ca Urbanural promoveaza caterinca.Urbanural a luat "nastere" prin 2005,daca tin bine minte,cand si-au unit fortele Kaloo(adica yo) si Qickyboy(aka Bogdan aka K-botin aka Sagace aka Hiphoppamitica) iar pe langa noi au avut rime de aruncat si prietenii nostri,cam toti care vroiau sau nu vroiau dar ii obligam noi sa cante(Sandru,Hors,Dimu si altii).Am inceput sa facem piese la oha,trageam ce ne venea la gura,15 minute un negativ pac-pac si niste versuri dupa si gata! La inceput trageam pe unde apucam pe la Quick,pe la mine, pe la Horsache cu microfon de calculator.Cam asa s-au puz bazele hip-hopului urbanuralescian iar ce a urmat dupa e ce nu se asteapta nimeni,adica mai multa caterinca.faceam si facem si in continuare piese pe care multi poate nu le halesc sau nu le inteleg pt ca sunt multe glume interne pt ca asa am inceput si asa o sa si continuam.Urbanural reprezinta Deva,Hunedoara,stilu oprisan:))

Subsemnata, Zi-mi putin de activitatea voastra de pana acum. Albume, concerte, colaborari etc.

Kaloo: Am scos in 2007 albumul" Vocabural" pe care puteam sa il scoatem si pe piata(dar nu am rezolvat cu autorizatiile necesare pentru a amplasa un stand cu cd-uri si casete in piata).Pe album am avut colaborari cu Boneshood,Snexu,Bonano,Dj Phla,Jamaika(torpedo) si Tabac(care a avut si vreo 2 negative de pe album si care si-a lasat "amprenta" pe albumul lui Pietonu - petrecere de pietoni,la instrumentale).Concerte?Ha!Am avut o groaza de "mari concerte" prin niste cluburi din Deva si in Hunedoara.

Subemnata, Asta ii intrebarea nasoala. Cu ce difera Urbanural fata de alte trupe din underground ?

Kaloo:Pai Urbanural nu e underground!Ok. E underground doar ca noi incercam mai multe stiluri,flowurile difera in functie de negativ pentru ca noi facem versurile in functie de negativ.caracteristica principala e ca avem versuri caterinca(mai mult sau mai putin) si ne-am gandit ca albumul din 2010 sa fie cu instrumentale cat mai diferite(oldschool rap,dirty souht style,crunck,si altele).

Subsemnata, Zi-mi despre distributia muncii in trupa voastra. Cine face negative, cine face versuri, si unde va inregistrati materialele.

Kaloo:Negativele sunt facute de Kaloo si Quick,versurile sunt scrise de fiecare in parte(fiecare mc pentru el:) si inregistram momentan la Click studio la Duzzy in Deva(asta cand ne intalnim toti - Quick e in Timisoara,Pietonu in Deva si eu sunt in Bucuresti,fiecare cu aia a ma-sii).

Subsemnata, Cea mai reprezentativa piesa pentru trupa voastra . Care e si de ce ?

Kaloo: Clar!Pentru minore - "Vocabural" 2007 Muhfuckaz!:))Sau Visine???
De ce? De mere!

Subsemnata, Zi-mi ceva despre viitorul album. Numar de piese, colaborari si cu ce difera el fata de albumele trecute.

Kaloo: Albumul va iesi cand nu te astepti,adica cand va fi gata va fi mare tam-tam in tara.Not!:)Albumul se va intitula prima iubire,cred.Inca ne decidem ce nume sa ii dam. Piese in jur de 17-18 iar colaborari nu sunt in afara de marea familie Urbanural!Atat!Va fi masterizat de Duzzy(Click studio Deva) si va fi o productie 4 2 The floor records.


Subsemnata, Nu o sa te intreb cand te-ai indragostit de hip hop si nici ce trupe asculti, dar vreau sa stiu ce influente aveti. Zi-mi niste artisti sau poate un alt gen muzical.

Kaloo: Ascult multe trupe si artisti solo,dar in ultimul timp, sincer, nu prea mai ascult hip-hop.Influente: hai sa zicem Methodman si Redman.

Subsemnata, Sa zicem ca urci pe scena si canti cu un artist. Cand cobori zici: “ Sa imi bag pula, am reusit sa imi indeplinesc visul” Cum se numeste artistul ?

Kaloo: :))cu Methodman si Redman se poate? Daca nu si Gil Dobrica e ok.

Subsemnata, In incheiere fara mesaje pentru fani si fara sfaturi ca nu suntem la MTv si nici la psiholog, spune- mi unde va gasim si unde va putem asculta.

Kaloo:Ne gasiti in zona crepusculara si ne puteti asculta la nunti si la botezuri.
Spuneti nu drogurilor!


Linkuri:
http://www.youtube.com/user/kaloo86
www.monkeybusiness2009.tk
www.plictis.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu