8 nov. 2009

la interogatoriu cu sharpe


yo: dupa cum bine stii acest chat e urmarea
postari mele pe blogg a clipului "si eu si tu"
hai sa dam cateva detalii despre voi autorii.
Imi poti spune cine e soulsample?


ovidiu sharpe: pai
ovidiu sharpe: SoulSample - Andrei - cuvinte
ovidiu sharpe: Ovidiu - sunete

yo: de unde sunteti?

ovidiu sharpe: amandoi suntem din Alba-Iulia,
de unde am mai plecat, ne-am mai intors, care cum...

yo: e primul proiect semnat sharpe si frix?

ovidiu sharpe: nu, fiecare a inceput in alta trupa

yo: detaliii... ?

ovidiu sharpe: Frix a infiintat trupa Everest,
alaturi de Taifun, eu am fost in trupa Zona D risc
cu Cipra XL, dupa care subsemnatul s-a atasat trupei
Everest...ulterior eu cu Andrei am ramas in Everest...
pana cand ideea de SoulSample a prins contur...

yo: soulsample.. unde se poate asculta?
unde se pot gasii mai multe informatii?


ovidiu sharpe: momentan, pe www.myspace.com/soulsample8,
urmand ca in curand sa dam drumul la site-ul www.soulsample.ro

yo: invitati pe proiect?

ovidiu sharpe: avem mai multi mc si producatori cu care
vrem sa colaboram, ramane de vazut daca pe primul
material SoulSample sau pe urmatoarele..

yo: deci soulsample.. e inca sub forma de schita?

ovidiu sharpe: oarecum, da, avand in vedere ca nu
avem nici un material inregistrat sub numele
sau sound-ul SoulSample
ovidiu sharpe: in scurt timp o sa incepem inregistrarile
si o sa vedem cum iese

yo: unde va clasati.. pt ce categorie de ascultatori cantati?

ovidiu sharpe: e o intrebare destul de grea
ovidiu sharpe: nu stiu daca ascultatorul clasic de hip-hop
ne-ar asculta, desi sper asta, dar avem influente de
downtempo, jazz, soul, etc

yo: materialul va fi atasat unui label?

ovidiu sharpe: ma indoiesc

yo: va fi sub forma de cd?

ovidiu sharpe: nu neaparat ca nu am dori asta, dar ducem
lipsa acuta de Label-uri Indie

yo: materialul va avea un single?

ovidiu sharpe: nu stiu, cred ca o sa pot raspunde la
intrebarea asta doar dupa ce vom fi inregistrat toate piesele
ovidiu sharpe: eu ma gandesc la una care ar putea fi single,
dar toate la timpul lor

yo: ceva concerte ? vor fii?

ovidiu sharpe: speram sa fie, desigur va depinde de cum
o sa iasa materialul

yo: pe cand putem astepta materialul?

ovidiu sharpe: inca o intrebare grea...mi-as dori mult
sa il terminam pana in primavara-vara 2010

yo: pt ca mi-am facut putin.. temele..
yo: sharpe in trecut.. il stiu ca mc.. mai este ?


ovidiu sharpe: nu mai este

yo: ce s-a intamplat?

ovidiu sharpe: am hotarat asta acum mult timp si cu toate
acestea, o sa cant pe o piesa a albumului soulsample

yo: ce v-a determinat sa reveniti acum cu proiectul ss?


ovidiu sharpe: ne dorim foarte mult acest lucru pentru ca
piesele sunt sunete si voci adunate si create incepand cu
anul 2003...pana acum nu am scos nici un material complet,
desi am tras multe piese si vrem sa dam un contur acestei
perioade si sa o definim

yo: influente?

ovidiu sharpe: avem multe influente, culegem constient sau
nu idei din diverse genuri
ovidiu sharpe: pe langa piesele pe care le vom inregsitra,
o sa folosim multe voci din filme, imbinate cu sunete diverse
ovidiu sharpe: asta pentru starile care au fost deja exprimate
mult prea bine ca sa fie reproduse

to be continued

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu