3 dec. 2010

Zhao LeBlanc – Try Harder

Zhao lanseaza pe monden.info, o noua piesa intitulata "Try Harder" si totodata o filmare de studio a piesei. Lansarea piesei anunta primul videoclip oficial al artistului, numit "Fly".

" Cred ca toti, in copilarie, ne-am lovit de intrebarea – “Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?”, toti ne-am dorit sa fim ceva anume. Unii au ajuns ce si-au propus sau sunt pe cale sa ajunga, altii care nu si-au vazut visul implinit si de multe ori se intreaba “dar daca?”, “daca ma straduiam mai mult?”, “cum ar fi fost?”, si mai sunt oamenii care isi doresc sa fie ceea ce nu pot fi.
Este adevarat ca nu totul depinde de noi, dar poate ar trebui sa ne straduim mai mult pentru a face ceea ce ne dorim, ca apoi sa nu traim cu regretul ca poate am fi putut face mai mult.
Eu mi-am dorit intotdeauna sa fac muzica, sa scriu versuri, sa cant, si fac tot ce-mi sta in putinta pentru a trai acest vis.
Tu? Ce vroiai sa devii? "

DOWNLOAD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu