25 dec. 2010

Praetor feat. DJ Undoo – Decembrie

De un alt cadou, cu ocazia sărbătorilor, beneficiem si din partea lui Praetor şi a lui DJ Undoo prin piesa “Decembrie” lansată astăzi: A venit vremea să ne încălzim sufletele alături de cei dragi şi să ne desfacem cadourile. Am simţit asta şi aseară, când la party-ul caritabil din Elephant mi-aţi încălzit inima cântând împreună cu Veritas câteva piese şi refrene. Mulţumesc celor care au venit. Pentru Ştefan probabil contează mult. Şi pentru că e tradiţional să împărţim cadouri de Crăciun am hotărât după cum stiţi dacă v-aţi mai uitat la ce am scris pe aici să vă fac un cadou. Nu ştiu ce faceţi voi de Crăciun, eu am să fiu niţel plecat la ţară. Nu, nu din ţară, la ţară. Aveţi aici, mai jos, două linkuri, unul către youtube şi unul pentru download. E ultimul cadou pe 2010 şi însumează, credem noi, foarte bine ceea ce a fost şi ceea ce este: link de d-load : http://www.fileshare.ro/13524401005.5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu