2 dec. 2010

interviu cu Sos power (beatboxer)















Salutari, dubluh iti spune bun venit, pt. inceput spune-ne mai multe despre tine.. ?!?

Sos George: -Salut ! ma numesc Sos George , am 17 ani si numele de scena este SosPower

De cand si de unde pasiunea asta pt. beatboxing?

Sos George: -Am inceput in urma 2 sau 3 ani , cand era curent hip-hop pe la mine prin oras,trupe peste trupe iar eu m-am decis sa fiu diferit si am inceput sa ma uit pe youtube la tutoriale cu si despre beatbox.

Cat timp exersezi pe zi si spune-mi te simti in stare sa tii un show, sa faci lumea sa se miste odata cu buzele tale?

Sos George: -De exersat hmm .. pai chestia frumoasa la beatbox e ca nu necesita absolut nimic ,asa ca exersez sa zicem asa de fiecare data cand nu am ce face si asta se intampla cam des ..adunat sa zicem cateva ore :).
-Pana acuma unde am facut beatbox , am reusit sa misc lumea , sa se simta bine si in acelasi timp sa-mi aprecieze efortul.

Spune-mi un beatboxer care pt. tine se poate numi mentor?

Sos George: -As putea spune Beardyman , Eklips ,datorita show-ului pe care-l fac si improvizatiile lor ,beaturi-le cu ajutorul unui kaos pad .


Spune-mi ce inseamna pt tine beatboxingul?

Sos George: -Hmm .. la asta nu m-am gandit . Pot spune doar ca ma face fericit de fiecare data cand exersez sau sunt la un party . Cel mai mult ma bucura uimirea persoanelor cand ma vad ca le fac piesa favorita sau cine stie ce .

Fiind fan al curentului beatboxing, spune-mi la noi in tara cum ti se pare aceasta miscare? Ca eu personal nu am prea auzit despre asa numita "miscare"

Sos George: -La noi in tara nu se prea aude de beatbox , cum ii dincolo dar cine stie .. peste cativa ani mare parte din romani vor auzi de beatbox sau se vor apuca de asa ceva :)

Spune-mi ce crezi ca lipseste curentului aici la noi in romania?

Sos George: -Publicitate . Nu se prea aude de beatbox la radio sau emisiuni la T.V ..sau nici underground macar la un nivel de battle,party-uri :)

Din cate am observat fiecare beatboxer are ceva sub maneca, un instrument pe care-l stapaneste bine.. pe care-l imita la perfectiune, al tau care e?

Sos George: -Hmm .. eu incerc sa imit cat mai multe instrumente la perfectiune :) .dar ,as putea spune ca asul din maneca este larga cultura muzicala si improvizatia.Sunt capabil sa fac un beat , cu niste sunete pe moment .. dar exista sansa ca a 2a zi sa nu le mai stiu reface :)) .

Spune-mi unde vrei sa jungi tu .. ce ceri de la beatbox? unde crezi ca te poate duce.. dincolo am vazut ca apare din greu pe tv si pe toate

Sos George: -Daca as putea ajunge cunoscut , sa stie toata lumea,sa fiu chemat peste tot si sa fac bani din chestia asta ar fi job-ul cel mai perfect . As vrea sa ajung cu el la un nivel la care nici am visat :) .. sa pot face mai multe genuri de muzica,un show mai mare de 10-15 minute..si tot asa :)

Ce parere ai despre promovarea asta pe net? implicit despre blogul nostru dubluh

Sos George: -Cand am vazut prima oara la inbox : mail Dubluh.tk .. am fost foarte fericit , am zis ca asa mai aude lumea si de mine + ca este un blog foarte bun de hip-hop mai ales ca sunt un fan al acestui gen de muzica.

Cateva cuvinte de incheiere?

Sos George: -Multumesc de interviu . Apreciez ce faceti si sa ne auzim cu bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu