20 dec. 2010

Interviu Cooper pt. .lilfreek.blogspot.com + piesa

1.Salut si multumesc ca ai acceptat invitatia mea.

Cooper: Salut si mersi si eu omu' 

2.Pentru inceput cine este omu` Cooper?

Cooper: Numele meu este Adrian, Adi, Cooper e doar un paravan in spatele caruia ma ascund uneori, un nu stiu ce alt eu, ce lasa mereu impresia ca muzica il defineste, traind in continuu paradox cu ea de parca o iubeste.. o iubeste? hmm!! se prea pare just acest fapt!!

3.Stiu ca ne pregatesti ceva in materie de muzica,despre ce este vorba?

Cooper: Incodata ma simt nevoit sa ma repet. Imi este muult prea greu sa zic ceva concret, e prea devreme sa divulg anumite secrete (daca le pot spune asa) cert e ca o sa incerc sa termin si eu un album, hip-hop cu tot felu' de influente cum ar fii: raggae, dnb.. nahh cam atat. Nu ma grabesc cu el, deoarece nu vreau sa am scuza : Frate e un album facut in graba!! Ahhh sa nu uit, urmaresc si realizarea unui album de beaturi si formarea unei trupe online (deci tot ce o sa facem va fii prin intermediul internetului).

4.Cine se ocupa de productie si ce feat-uri o sa ai?

Cooper: Pff de productie ma ocup personal, nimic semnat de altcineva, la feat-uri.. sigur o sa il am pe Kalcedonik, omu' meu Pietonu', Mack B, evident SoulSample, pe Cerber incerc sa-l adaug listei, probabil RimeZic si credca o sa dau o fuga si prin alte genuri muzicale.. nu stiu sigur inca nimic, sper sa pot finaliza tot ce am in plan. 

5.Stiu ca mai faci si beatbox,ai ganduri sa profesezi sau e o simpla joaca?

Cooper: Da frate, as putea spune ca este o pasiune si una chiar mare, ar fii o chestie ca miscarea sa i-a amploare la noi si da, am sa incerc sa ma joc mai mult cu prietenu asta al meu Beatbox.

6.De cand ai blogu si de ce l-ai facut?

Cooper: Blogul http://dubluh.tk/ are un an si ceva, sincer l-am facut pt ca am incercat si eu sa ma promovez putin pe alte situri si nu prea am primit ajutor din partea promoterilor. Aici vreau sa subliniez o chestie, dubluh.tk, promoveaza tot ce inseamna hip-hop, toate elementele, tot ce tine de el! DUBLUH INSEAMNA HIP-HOP!!

7.Care este scopu` lui?

Cooper: Scopul este unul simplu, promovarea hip-hop-ului romanesc, intreaga cultura hip-hop din romania..

8.Am vazut ca mai organizezi si concerte/party-uri,care a fost cel mai bine primit de public?

Cooper: Personal am organizat unul singur cel cu Pietonu' Rappa, etc.. celelalte au fost organizate de membri dubluh, cum ar fii pika, bobo_rosi, eu am fost prea putin implicat, parerea mea e ca toate au fost primite ok.

9.Cand mai ai timp mai si promovezi,pe cine sustine Cooperu si de ce?

Cooper: Pai tot, promovez tot, nu fac discriminari. Cooperu sustine miscarea, fara de care nu am arata in asa o splendida forma in ziua de azi ketchup?

10.Ai realizat si doua compilatii,care au fost scopul lor?

Cooper: Nu stiu, spune-mi tu? :-D sincer am incercat sa promovez putin artistii prezenti pe compilatii. Care au avut sau nu nevoie de ajutorul meu, stii tu cum e aia, am n-am treaba, imi fac! deci toata bataia de cap a urmarit promovarea.

11.Ce parere ai despre hip-hop-ul din Romania?

Cooper: Una ok, suntem in forma!

12.Ce parere ai despre promovarea online?

Cooper: Eu personal o gust si-mi place.

13.Unde te poate gasi lumea?

Cooper: Pe mess : cooper_u_u sau mail adaugand terminatia @yahoo.com

        Pe yutub: http://www.youtube.com/user/cooperUU?feature=mhum

        Si evindent pe blog: http://dubluh.tk/

Multumesc.

Cooper: multumesc si eu!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu