6 dec. 2010

A hi hi hi :D Sugga's a star ')




Ahhhhhhh :)) Adica eu cum ar veni trebuia sa imi dau cu parearea si cum nu era de mine un simplu comment ca nu degeaba is admin aci' am tras un post in plin post. Stiu ca apreciati jocul de cuvinte mirific si eminescian, adevarul e ca am talent :) Repet cine nu ma suporta sa dea x de sus ca nu duc lipsa de admiratori. Ce pula mea ! :)) Revenind la oile mele petrecarete :)) Boxerii tai din ajunul craciunului trecut, maseaua ta si telefonu meu de pe silent :)) si ninsoarea de afara ...Ce sa iti zic... succes coaie. Mult noroc. Sa dea Domnu' sa fiu bine. Mai radem, mai glumim dar postu' asta e din suflet. Interviuri, treburi, nu-i rau deloc ;)Luv ya right back.And i'm proud of ya' sugga sugga ;) Si legat de cei care vor citi si vor zice ia si la astia se cred vedete sa nu uitati dear ca si Edison a inventat becu' dupa cate incercari ? De bec am ne bucuram si acuma, de ramele cavoi care ii sopteau si lui ca nu se poate, nu poti,,,inca nu am citit nimic la lumina becului. So keep it quiet ;) La revedere ;)Aim aut;)Si by the way sugga sugga :)) Uita-te de cate ori am corectat si completat postu asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu