6 nov. 2010

Videoclipul Tonik Obiektiv - "Chip de înger", un super scurt metraj



Articol preluat de pe libertatea.ro

Libertatea.ro: Cum ai ajuns să colaborezi cu Liliana Hodorogea, una dintre cele mai apreciate artiste de teatru din România?
Tonik Obiektiv: Ideea mi-a venit încă de când m-am gândit la acest videoclip, iar Liliana Hodorogea a fost persoana pe care mi-am dorit-o foarte mult în scurt metrajul pe care îl puteţi vedea astăzi. Doamna Liliana a fost foarte încântată şi a acceptat să joace!

Ce aşteptări ai de la acest videoclip şi ce mesaj vrei să transmiţi?

În primul rând mesajul este unul foarte real pentru că ideea piesei este inspirată din viaţa mea, având la bază copilăria pe care am trăit-o. Cred că toţi ascultătorii se pot regăsi într-o astfel de piesă.

De ce ţi-ai dorit să faci un scurt metraj pentru un videoclip?
Pentru videoclip aş vrea să îi mulţumesc lui Teddy Necula (Film Making Romania), care a reuşit să transpună în imagini toate gândurile pe care le-am pus în această piesă.

Vom regăsi pe un album această melodie?
Da, piesa "Chip de înger" este primul extras pe single de pe albumul "Unul pentru toţi şi toţi pentru ei", care îl voi lansa foarte curând. Mai avem doar câteva lucruri de pus la punct, apoi va putea fi găsit pe piaţă. Pe album se vor mai regăsi vocile unor artişti consacraţi, precum Shobby, Marijuana, Angeles, Melanie, DJ Sonia (Veritasaga), Mr Levy şi mulţi alţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu