20 nov. 2010

Praetor – Nomad (Partea 3)

Şi a apărut şi cea de a 3a parte din albumul Nomad, semnat Praetor. Albumul poate fi descărcat gratuit în variantă completă, dar şi precomandat pentru cei ce doresc să îl aibă în colecţie.

Tracklist (Partea 3):

9. Cine e de vină?
10. Zgomot feat. Butch
11. În numele tatălui feat. Butch [remix]
12. Pe aripile vântului feat. Dj Undoo

Iata a ca a venit clipa sa ma bucur ca si ultima transa de piese va ajunge la voi. A fost un drum lung si plin de gropi dar uite ca am facut-o si pe asta. Eu am vrut initial sa fie un album Veritasaga dar a devenit ceea ce este astazi. Albumul unui Nomad care isi creste sufletul intre cele 4 vanturi. Sper sa va placa per total. Vreau sa le multumesc baietilor de la Hades ca au fost acolo atunci cand am vrut sa fac aceste piese si mi-au asigurat fiecare in parte cum a crezut mai bine tot ce mi-a fost necesar ca sa fac aceste piese. Ei sunt cel putin la fel de importanti ca mine si fara ei nici voi nu v-ati bucura de muzica mea si nici eu nu m-as simti fericit ca am facut-o si ca acum undeva in castile sau boxele voastre rasuna rezultatul unei munci din dragoste. Vreau sa multumesc si celor care incearca sa raspandeasca cum stiu ei mai bine muzica mea, fie ca o fac pe facebook, twitter, la birou in fata celorlalti colegi, la scoala in pauze sau in alte medii care ii scapa. Va multumesc si sper sa nu va opriti inca!!
Saptamana asta am mai lucrat la coperta cd-ului si cred ca merita mentionat ca va fi ca o carte de poezie foarte scurta caci vom include toate versurile pieselor. In timp ce scriu aici Koma si Marius lucreaza la formularul de comanda pentru CD si repet pe aceasta cale ca am sa imi pun semnatura pe primele 100 de cd-uri comandate. Despre concerte Praetor il puteti contacta pe Undoo caci el se ocupa de organizare din punctul asta de vedere. Atat deocamdata, auditie placuta, pace si dragoste!!!!!

d-load link: http://praetor.ro/site/#welcome

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu