18 nov. 2010

Mie sa nu imi faceti OTV.


Dragii mei. Intervin cu un comentariu sper eu util.I Creatza as administrator o sa imi iau libertatea de a sterge comentariile gen OTV.Asta e un blog subiectiv se scrie ce si cum dorim. Cine intelege acest lucru sa ne citeasca in continuare. Cui ii place, bine. Cui nu, nu. Aici nu se scrie la cerere si scopu' nostru nu a fost si nu va fi sa va orgasmiati voi la citirea blogului. Nici durereile de stomac provocate de vizualizarea unui post cu un artist care nu e pe gustul vostru nu fac parte din dorintele noastre. Orice parere e binevenita, atata timp cat posesorul e capabil sa o sustina cu argumente si cu cuvinte decente. Legat de durerile voastre in pula si preferintele voastre, personal, nu sunt curioasa. Multumumim celor care citesc, inteleg si ne plac. In primul rand facem ceva ce noua ne place, apoi daca sunteti si voi mulumiti, e bine, daca nu, nu. Sper ca nu isi imagineaza cineva ca daca spre exemplu, unde scriu eu, la toale o sa imi ceara vreo pitzi un articol despre botine o sa il si vada. Aici nu e by request. Tin sa va reamintesc ca e loc de toate sub cer, faceti dovada faptului ca sunteti educati. Exprimati-va parerea in mod elegant si mergeti mai departe daca nu va place. Cu rugamintea de a nu deveni niste persoane inguste care traiesc cu impresia ca toti trebuie sa fie ca noi, ii salut cu drag pe cei care ne citesc si pentru restu mult respect, cu mentiunea ca nu o sa murim fara voi ;) Personal ma arat retincenta fata de sugestiile care suna a amenintare nu te citesc daca nu pui nu stiu ce artist, in schimb asteptam sugestii fondate si sustinute cu argumente. Legat de astia care tot ne citesc asa ca sa vada ce naspa mai scriem ce fraieri mai suntem, va multumesc mult. Sunteti exact publicul OTV si intrucat seara nu scriem pe blog ca avem alte chestiuni de miscat, va urez vizionare placuta si chiar sper sa ajungeti sa imi aratati muie dintr-un Bentley AKA Diaconescu. Daca in asta consta satisfactia voastra sunteti ceea ce se numeste inteligenta de tip turnesol, asta in cazul in care sunteti inteligenti. Personal astept ziua cand o sa va fericeasca alte chestii decat comentariile legate cum si ce scriem noi. Mersi mult pentru intelegere. Si...by the way pisoi :)) te salut coaie ;) :)) Imi cer scuze pentri poza dar cam asa ii vad pe unii care desi ne detesta si ne dispretuiesc tot mai trag cu ochiu pe Dh sa vada ce ai puscam. I'm off ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu