7 nov. 2010

interviu Maiccec

Continuam seria de interviuri, alaturi de Maiccec, un mc despre care ve-ti afla mai multe doar citind interviul de mai jos, in exclusivitate pe DubluH.. pace!

*Salutari! Iti multumim pt acest interviu. Pentru început, spune-ne mai multe despre tine.

Maiccec: Salut. Sunt maiccec iar in urmatoarele randuri veti afla cateva informatii si pareri despre ce fac, cum fac, de cand fac,etc...

*Spune-mi, cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?

Maiccec: Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere. Prima data am descoperit muzica asta pe la 12 ani, dar nu prea aveam de unde sa procur asa ceva... Pe la 14 ani m-am anturat cu niste bagabonti mai mari ca mine si asa am inceput sa fac rost de hip hop. De atunci si pana in prezent i-am fost fidel.

*Spune-mi cate ceva despre vechiile tale legaturi cu Kafu, tagg, etc.. mai tii legatura?

Maiccec: Prin 2001 l-am cunoscut pe Khayyam care pe atunci era intr-un proiect numit Antitrust. De la khayyam i-am cunoscut si pe ceilalti baieti(Kafu,Tagg,40Cham,Phossilah,Stick,Rimezic,Kito,Gaba,Naja...cred ca mai erau). Mi-a placut mult ce faceau asa ca m-am alaturat lor. Cred ca aia a fost cea mai frumoasa perioada. Suntem prieteni in continuare. Tinem legatura doar ca nu am mai apucat sa facem muzica impreuna.

*Spune-mi cum ai ajuns sa canti.. de unde pasiunea asta pt scris.. cand te-ai apucat toate cele?

Maiccec: Prin `97, tot ascultand eu hip hop, mi-am dat seama ca pot face si eu asta asa ca m-am apucat sa pun versuri pe foaie. Am scris, am cantat, am sters, am scris si am cantat din nou pana mi-a placut mie cum suna. In `98 am avut prima cantare in fata unui public, la un bal al unui liceu. De atunci am incercat sa imi perfectionez tehnica si inca incerc sa fiu mai bun. Consider ca mai am multe de invatat.

*De unde te inspiri?

Maiccec: O sa para un raspuns dupa tipar, dar ma inspir din viata mea, din sentimentele si trairile mele, din viata celor din jurul meu, din filozofia mea despre viata, din situatia sociala de la noi, in general aspecte reale. Sunt o gramada de chestii care ma inspira.

*Putem sa vorbim despre un eventual proiect in lucru sau e prea devreme?

Maiccec: Da. Lucrez la un album. De vreo 2 ani tot lucrez la el, dar unele piese au fost refacute si inca mai refac si schimb la el. Deci va mai dura pana va suna asa cum vreau eu.

*sSpune-mi cat de greu e sa faci hip-hop, sau cat de usor iti e tie?

Maiccec: Aici putem discuta din mai multe puncte de vedere. Daca am vorbi despre a compune si a inregistra intr-un studio, nu e deloc greu. Pur si simplu faci ce te inspira si ce iti place apoi inregistrezi. Dar daca vorbim de a promova asa ceva si a primi o satisfactie pentru ceea ce faci...e aproape imposibil aici. Singura satisfactie ramane cea sufleteasca.


*Ai un videoclip pe yutub, ce poti sa-mi spui despre el?



Maiccec: Da. Cosmarul romanesc. E un clip facut la o piesa care mi-a placut foarte mult. Varianta de pe album a piesei va fii una mai soft. Va fii mult mai accesibila ca sound decat varianta de la clip. Am lucrat cu Matei Mircea(regizor si operator) si Mirel Aretu(scenariu si montaj). Eu zic ca a iesit ceva frumos. Pentru piesa asta am fost inspirat de doua povesti reale din pacate. Dar mai bine va las pe voi sa vedeti clipul.

*Ce parere ai despre hh romanesc? (atat producatori cat si mc)

Maiccec: Sunt foarte putini oameni cu care poti face intr`adevar hip hop. Foooaaaarte putini. Lumea parca nu mai simte muzica asta ca inainte. Nu stiu daca ai observat dar majoritatea suna la fel pe la noi. unde este evolutia?

*Unde inregistrezi, home studio sau "real" studio?

Maiccec: Pentru albumul asta am inregistrat in MixTimeLab la Avangard Miuzic. Am mai trecut si prin alte studiouri pana acum.

*Esti deschis featurilor, daca da spune-mi ce cerinte ai?

Maiccec: In momentul de fata nu sunt deschis la colaborari. Am deja oamenii mei cu care fac muzica.

*Ce parere ai despre promovarea online? implicit de blogul nostru.. DubluH.blogspot.com

Maiccec: Societatea a evoluat deci si mijloacele de promovare se adapteaza si se muleaza pe evolutia societatii,iar internetul este unul din instrumentele de promovare adaptate zilelor noastre. Atata timp cat e un mijloc de promovare e bine venit. Bineinteles nu se compara cu televiziunea sau radioul, dar si internetul isi are rolul lui.

*Cateva cuvinte de incheiere

Maiccec: Ascultati muzica,indiferent de ce gen este. Cumparati muzica, caci cumparand muzica investiti in cultura. Si nu in ultimul rand bucurati-va de muzica.

www.myspace.com/maiccec

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu