29 nov. 2010

interviu cu Cerber

Dupa cum va anuntam acum cateva zile aici astazi avem placerea de a vi-l prezenta pe cerber, o voce noua în hip hop-ul romanesc, reprezentand Moldova, mai exact Pascanul, prin intermediul unui interviu!!! Pax


*Salutari! Iti multumim pt acest interviu. Pentru început, spune-ne mai multe despre tine.

Cerber: Va multumesc si eu pentru invitatie.Nu prea am ce spune despre mine o sa las raspunsurile mele sa vorbeasca mai mult..

*Spune-mi, cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?

Cerber: Pe la 10 ani.Ascultam ce vedeam pe la televizor.Pana cand am luat de la cineva un dvd cu Jedi Mind Tricks.De atunci a inceput totul.Acum devorez tot ce iese nou(cu toate ca din multe albume recente,foarte putine imi raman in playlist).Dar tot hiphopul din golden era ramane baza pentru mine.

*Spune-mi de unde vine numele de cerber, cum l-ai ales?

Cerber: Pai mi-a placut foarte mult povestea acestui personaj mitologic.Mi s-a parut foarte tare ca desi era considerat invincibil,a fost invins de puterea muzicii lui Orfeu.

*Muza, inspiratia ta de unde provine?

Cerber: Ma inspira tot ce se intampla in jurul meu.Cand ma marcheaza ceva,pun in versuri.De ceva timp scriu dupa ce vad inca odata documentarul the art of 16 bars:)))

*Povesteste-mi una alta despre materialul tau , despre colaborari , productie, etc..?

Cerber: Habar n-am structura lui momentan,nu m-am hotarat cate piese o sa pastrez.Va fi produs in totalitate de Anitek,un producator din New Jersey foarte tare si mai ales foarte deschis.
Asta ma cam tine pe loc acum..ma gasesc foarte greu cu el.Dar nu ma grabesc.Ca si colaborari pana cum vor fi sigur baietii de la Puslamale,Megga Dillah si ODN.In rest nu e nimic sigur.

*Ce ai de gand sa faci cu albumul, d-load gratuit pe net sau ai de gand sa-l scoti spre vanzare, si tot aici vreau sa te mai intreb , la ce te astepti de la el?

Cerber: Download clar.Nu are rost sa-l scot spre vanzare pentru ca nu se mai cumpara CDuri.Problema asta nu cred ca e numai la noi,e peste tot.Iar artistii care se plang
si se lamenteaza ca dom'le nu e sustinut artistul,nu se cumpara originalul,nu exista respect etc ar trebui sa se gandeasca mai bine.Totul evolueaza,iar noi trebuie
sa ne conformam.

*Spune-mi care este semnificatia numelui "pe cai aspre catre astre", nume ce-l poarta albumul tau?

Cerber: Numele semnifica faptul ca nu poti ajunge unde vrei instant.Trebuie sa tragi cu dintii de orice.

*Spune-mi ce semnificatie are pt tine hip-hop-ul?

Cerber: E ceva simplu,care transmite mai mult decat alte 10 genuri muzicale la un loc.Imi place foarte mult spiritul de competitie din hiphop.

*Spune-mi unde inregistrezi, home studio sau ti-ai gasit un studio profesional in care-ti faci magia?

Cerber: Inregistrez la studioul unui prieten.E o atmosfera de lucru foarte tare..chiar imi face placere sa lucrez acolo.Nu e profi,dar omul chiar are ureche si o experienta foarte mare.

*Esti deschis featurilor, daca da spune-mi ce cerinte ai, ce urmaresti la un mc?

Cerber: Mesajul imi capteaza prima data atentia..

*Spune-mi cum sta treaba cu miscarea hip-hop in moldova?

Cerber: Nu stiu cum e in alte orase,dar in Iasi e tzandari.De Pascani nici nu vorbesc,n-am sperante.In Iasi se mai incearca ceva-ceva dar e cam degeaba.Lumea a inceput sa vina,dar trebuie lucrat la mentalitatea ascultatorului.

*Unde te vezi tu ca mc peste 5 ani?

Cerber: Habar n-am unde o sa fiu ca om sa nu mai vorbim de MC.Sper sa fiu undeva mai sus,dar am invatat ca nu pot fi sigur de nimic.

*Ce parere ai despre promovarea online? implicit de blogul nostru.. DubluH.blogspot.com

Cerber: Imi place mult blogul.Cred ca o sa stau odata si o sa citesc mult mai multe articole,cum fac cu toate site-urile care imi plac.Cat despre promovarea online e mai complicat...
Eu unul sunt pentru siteurile de promovare,dar nu prea sunt de acord cu postarea albumelor pe forumuri.Motivul pentru mine fiind unul foarte simplu.Nu am vazut pe nimeni ridicandu-se de pe un forum.Nu am zis ca e ceva rau,dar nu prea inteleg eu treaba.

*Cateva cuvinte de incheiere

Cerber: Sustineti doar ce va place cu adevarat.

cerber on myspace(care e inca in lucru) : http://www.myspace.com/556642275

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu