18 oct. 2010

Promovare: DJ Flow – Florile Gale (prod. Esqu)

Flow sau Floricah este un nou DJ, din Bacău, prezent cu această piesă pentru promovarea materialul la care lucrează în momentul de faţă. El urmează să scoată şi câteva piese împreună cu Dementu, un alt artist promovat de către blogul nostru. Mai jos puteţi să ascultaţi această piesă şi să citiţi câteva informaţii chiar de la el:

DJ Flow aka Floricah - Florile Gale (prod. Esqu) by TheSurfer

Totul a început în 2006 în Torino unde l-am cunoscut pe Dementu, după care, am ajuns la un acord comun şi am înfiinţat trupa Sens Unic. Primul concert l-am avut în deschiderea trupei Paraziţii, amândoi ca MC. Ulterior l-am cunoscut şi pe RoBy care a intrat în Sens Unic ca MC, eu între timp schimbându-mi rolul în cel de DJ, iar după puţin timp a iesit şi primul album, numit ‘Carte de Identitate‘.

După acest album am mai înregistrat doar câteva piese prezente pe materialele scoase împreună cu omul meu Dementu, deoarece m-am bazat mai mult pe îmbunătăţirea tehnicilor de scratching. Au trecut 4 ani de atunci şi simt că a venit momentul să mă fac auzit în miscarea hip hop din România, şi nu numai, cu un material numit ‘360° Scratch‘ la care încă lucrez.

link de d-load: http://www.fileshare.ro/11394777818.2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu