1 nov. 2010

Interviu cu Shannon


Salutari, dubluh iti spune bun venit, pt. inceput spune-ne mai multe despre tine.. ?!?

Shannon : Salutare si bine v-am gasit. Ce pot sa va spun despre mine, mi se spune Shannon, sunt din Sibiu si de 4 ani activezi ca beatboxer.

De cand si de unde pasiunea asta pt. beatboxing?

Shannon : Pasiunea pentru beatbox am descoperit-o in 2006 si a venit din senin sa zicem asa. Tin minte ca la vremea respectiva am ascultat niste piese care contineau beatbox si dupa ceva timp am realizat ca imi iese si mie. Bineinteles ca dupa aceea am cautat pe YouTube mai multe clipuri cu beatbox, tutoriale, etc si de atunci pasiune a devenit din ce in ce mai puternica.

Spune-mi un beatboxer care pt. tine se poate numi mentor?

Shannon : Nu se pot numi chiar mentori, dar sunt mai multi beatboxeri care-mi plac si sunt foarte tari, printre care este si Rahzel pe care l-am vazut si live anu' trecut la Cluj si a fost demential.

Eu personal te stiu si de pe scena.. asa ca spune-mi, cum ti se pare cand te auzi pe scena? implicit cum ti se pare cand auzi reactia publicului ?

Shannon : Ma bucur ca ma stii si de pe scena . Pe scena este un feeling foarte foarte placut si pana acum reactia publicului intotdeauna a fost foarte ok. Pana acum am prestat la mai multe categorii de oameni si pot sa spun ca aproape toti au fost super incantati sa ma vada.

Fiind fan al curentului beatboxing, spune-mi la noi in tara cum ti se pare aceasta miscare? Ca eu personal nu am prea auzit despre asa numita "miscare"

Shannon : Sincer sa-ti spun la noi aceasta "miscare" nu prea exista. In Romania sunt foarte putini beatboxeri comparativ cu afara si pot sa spun ca ne miscam destul de greu. Pentru distractie din cand in cand ne mai intalnim pe messenger la o conferinta si acolo fiecare se exprima in felul lui.

Spune-mi ce crezi ca lipseste curentului aici la noi in romania?

Shannon : La noi lipseste clar promovarea, lipsa sponsorilor care ar putea sa sustina financiar de exemplu un Beatbox Convention, unde ar putea sa vina si sa presteze toata lumea care este pasionata de acest gen.

Din cate am observat fiecare beatboxer are ceva sub maneca, un instrument pe care-l stapaneste bine.. pe care-l imita la perfectiune, al tau care e?

Shannon : Nu pot spune ca am un instrument anume, dar in general imi place experimentez tot felu' de sunete si combinatii. Intradevar fiecare beatboxer are ceva special, fie un sunet fie o tehnica.


Spune-mi unde vrei sa jungi tu .. ce ceri de la beatbox? unde crezi ca te poate duce.. dincolo am vazut ca apare din greu pe tv si pe toate

Shannon : Imi doresc foarte tare ca pe viitor sa evoluez din ce in ce mai mult, sa ajung sa traiesc din asta decent deoarece doar asa as putea continua sa practic si cred ca ma poate duce destul de departe sau cel putin asa sper eu. Zic eu ca si la noi ar da foarte bine pe sticla beatboxu, dar din pacate se promoveaza vedetele de carton si e destul de dificil sa ajungi la o televiziune nationala.

Ce parere ai despre promovarea asta pe net? implicit despre blogul nostru dubluh

Shannon : In momentul de fata, promovarea online mi se pare foarte buna, dar paca tot la TV trebuie sa apari ca sa te lansezi cu adevarat. Blogul vostru mi se pare foarte ok, dar mi se pare ca ar trebui mai bine promovat.

Cateva cuvinte de incheiere?

Shannon THB: Multumesc pentru interviu si multa bafta va doresc !

www.myspace.com/shannonbeatbox si cat de curand si pe www.shannonbeatbox.ro
facebook www.facebook.com/shannonbeatbox

Un comentariu: