4 oct. 2010

interviu cu Hannibal (ceilalti)


*Salutari Hannibal! Iti multumim pt acest interviu. Pentru început, spune-ne mai multe despre tine.

Hannibal: Salut,si eu iti multumesc pentru ca m`ai invitat,e prima experienta de genul deci asteapta`te la gafe. mai multe despre mine.. pai sunt din suceava,unde mi`am petrecut cea mai mare parte din viata,am 23 de ani si`s curios la cati o sa ma impotmolesc

*Spune-mi, cand te-ai indragostit prima data de hip-hop?

Hannibal: cand m`am indragostit prima data de hip hop?
buna intrebare,cand am auzit prima oara dear mama ,de la 2pac cred

*Spune-mi cum ai ajuns sa produci, de unde pasiunea asta pt muzica?(nu de alta da majoritatea producatorilor sunt fostii mc)

Hannibal: mai toata viata m`am tot invartit in jurul muzicii,n`am prestat eu pe scene ca mc sau sa cant la vre`un intrument,dar am avut mereu muzica in jurul meu ..dar ca orice copil,am visat si eu sa cant ..sa vad marea de oameni in fata mea doar ca viata a vrut sa ma duca in alta directie, am visat la un studio in care sa`mi pot inregistra piesele mele. Planul a mers pana la capat,doar ca ..cu mici schimbari,gen .. in loc de mc am ajuns producator

*Putem sa vorbim despre proiectul tau Unknown artist? sau e prea devreme?

Hannibal: sigur,e ceva la care m`am gandit de cand am facut primul beat.un album gen ep.. produs in totalitate de mine instrumentale/mix/master in care sa apara oameni ce eu ii respect si ii consider talentati.ceva de genul ..sa nu aduc lumii ce cere,ci ce vreau eu. Uneori tre sa te impui chiar de risti sa iasa un dezastru

*Poti sa-mi zici cateva din numele care vor aparea pe materialul tau?

Hannibal: inca nu stiu cand v`a fi gata,nici nu pot sa zic cate piese sunt pe el,dar cred ca de acum oamenii si`au facut o idee ..si stiu la ce sa se astepte.idei diferite de peste tot din tara comprimate intr`un singur material. Pai e cretzu,si kryp ..la care le`am dat drumu la piese, va fi omy care e un baietas foarte talentat! ciuraru .. si mai lasam si ceva artificii pentru lansare

*Spune-mi, cum ai ajuns sa lucrezi pt ceilalti?din cate am inteles oficial mai nou faci parte din trupa lor.. sau ma insel?

Hannibal: da,mai nou sunt in echipa pai n`a fost mare operatiune ei sunt din oras aici am luat legatura cu cretzu cand nu eram in tara si ii mai trimiteam cate ceva la care la lucrat si ii ceream parerea cand am revenit in tara am iesit la o bere,care s`a dezvoltat in 20 de sticle de vin dupa care am organizat eu un concert care i`a avut pe ei ca invitati,si eu am mixat si dupa concert m`au intrebat daca n`as vrea sa fac parte din trupa.normal ca m`a incatat ideea ..si pac sunt membru Ceilalti

*De unde te inspiri, de unde samplezi deobicei?

Hannibal: orice,eu traiesc cu ideea ca orice poate fi samplat,pana si sunetul ce se aude cand iti bate vecinu de deasupra in calorifer

*La ce pret, sau cum poate procura lumea un negativ produs de tine?

Hannibal: daca esti interesat de un negativ e usor sa iei legatura cu mine,pe net sau la telefon..si in functie de munca mea si ce iese e si pretul.nu vad cum muzica ar putea avea un pret fix..

*Ce parere ai despre hh romanesc? (atat producatori cat si mc)

Hannibal: hh romanesc rupe! normal,nu in totalitate.. dar toti ce vor sa faca treaba fac! avand in vedere ca in a noastra tara trebuie sa muncesti de 10 ori mai mult pentru a avea sansa sa scoti un material,artistii nostri merita tot respectul

*Ce parere ai despre promovarea online? implicit de blogul nostru.. DubluH.blogspot.com

Hannibal: promovarea online e foarte tare,e practic tot ce i`a lipsit lui cristian vasile sa ajunga un frank sinatra al romaniei. blogurile cum e DubluH si restul ofera o solutie simpla pentru artistii ce`s la inceput si n`au capital sa`si ia 4 minute la un radio sau ce stiu eu altceva.

*Cateva cuvinte de incheiere

Hannibal: Multa bafta cu blogul si ascultati hip hop ca deschide mintea si mintea deschide ochii sa vedeti in ce lume traiti. Pace!

www.myspace.com/hashuescaparea
si pe youtube scrieti Nascuti aici si ma gasiti facand galagie



2 comentarii: