3 aug. 2010

Phat Farm



Adica pretty, hot and tempting ;) Asa zice Chris Tucker:D. Atunci asa zic si eu ca nu ii bine sa te contrazici cu negri :)) De aci' vine numele. Marca e creata de Kimora Lee Simons si Russell Simmons - creatorul Def Jam Records. Aparuta in 1992. Produsele companiei sunt o combinatie de street fashion si Ivy League Preppy - asta insemnand inalta societate din East Coast - un soi de coasta lu Adam da mai din dreapta, dupa cum as crede eu sau ma insel ? Oricum ma doare in basca nu ma pricep :)) . Phat Farm include Baby Phat marca pentru domnite, o linie pentru copii, una de ochelari si una de parfumuri. Site-ul lor contine si informatii care in tara noastra sunt de domeniul Sf-ului si pe care daca ajungi sa le primesti ti-ai papat deja multi nervi si ti-ai iritat timpanu cu multe tipete. Vorbesc despre o rubrica cu intrebari frecvente, cum ar fi cum se livreaza marfa, politica de returnari, lista cu stocuri la fiecare produs, cum sa imi alegi marimea corecta ( Si asta ma doare cum ar veni de cand m-am belit la bani cu niste sosoni 41 de mi i-a vandut un vecin la liceu ca altfel ramaneam cu ei pentru ziua nuntii :) Il salut pe Liviu si mersi domle'. Nu mai scriu ca numa ne facem sange rau si eu nu vreau sa imi ucid tantarii. Ca vorba aia, ei nu ar suge ceva bun ? Revenind la ale noastre ghiciti ce ? We only ship to following countries dupa care urmeaza o lista lunga pe care Romania evident ca nu se regaseste, in schimb Ungaria este :)) Tzeapa. Potchivano sau cum s-o scrie :)) Multa sanate si o sa revin cu un post despre Baby Phat pentru domnitele care stiu sigur ca nu dau cu geana pe site-ul asta, dar mie imi plac lucrurile inutile :)) Postu despre baby phat va fi cu dedicatie speciala pentru Beibi :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu