23 iul. 2010

Santo - Arsa la Freestyle 2 (necenzurat)

Acum cateva zile Santo lansa primul sau videoclip produs de Airman Production, in premiera pe apropo.ro, dar varianta era cenzurata. Astazi va prezentam varianta necenzurata care suna mult mai bine si va reamintesc ca negativul apartine artistului de peste hotare Lil Wayne, iar Santo promite pe viitor piese noi si desigur si videoclipuri.

Si asa cum imi place mie .. lipsit de formalitati anunt un interviu video cu el in premiera pe DubluH .. in curand.. stai geana!!!



Mai jos aveti ocazia sa cititi interviul acordat de catre Santo celor de la apropo.ro

Apropo: Cine este Santo?

Santo: Buna. Santo este doar o imagine prin care imi exprim trairile si gandurile. In spatele imaginii ma ascund eu: Alexandru Caval, pentru prietenii apropiati Ali. Sunt din Hunedoara, iar din 2005 locuiesc in Timisoara, unde am venit ca student. Fac muzica din 2004 dar ma invart prin cultura Hip Hop de prin 1999... am fost B-boy. Pana acum am mai scos 3 piese, fiecare semnificand trecerea de la o etapa la alta in viata mea, momente pe care le-am trait si simtit cu adevarat.

Apropo: Si... de unde ai capatat acest nume?

Santo: Santo a venit intr-o dimineata . Pe vremea aia eram doar dansator, si nu imi gaseam deloc un nume de scena, o porecla care sa ma reprezinte, si tot imi schimbam denumirea. Intr-o dimineata m-am trezit si am zis Santo, nu stiu de ce... Mirarea a fost cand m-am intalnit cu Alex si mi-a zis ca el e Graal ..."Santo Graal "

Apropo: Piesa "Arsa la freestyle 2" este pe instrumentalul "Something You Forgot" a lui Lil' Wayne. Sa inteleg ca esti fan Lil' Wayne?!

Santo: Nu, nu sunt. Imi place muzica lui dar nu pot spune ca sunt fan Lil' Wayne. Asa cum ascult muzica lui, ascult si muzica altor artisti.

Apropo: Ce alti artisti te inspira in muzica pe care o faci? (T.I., Chingy... te asemeni putin cu ei, daca imi permiti comparatia)

Santo: Ascult numerosi artisti, dar nu ma inspir de la nici unul, singura inspiratie sunt trairile mele. Ma aseman cu T.I., Chingy ? Nu consider asta si ca atare o iau ca un compliment .

Apropo: Haine de firma, o fata frumoasa, o masina pe masura si o atitudine optimista. Asta este stilul care te reprezinta?

Santo: Hainele au contat mereu pentru mine, orice barbat vrea o femeie frumoasa langa el, e bine sa fi optimist si da, oarecum e stilul care ma reprezinta, dar orice lucru din videoclip are o anumita semnificatie.

Apropo: Care ar fi semnificatiile?

Santo: Piesa a luat nastere datorita acelei fete si a lucrurilor care s-au intamplat in acea perioada in viata mea. S-a filmat intr-o zona industriala, acea locatie nu este aleasa intamplator, imi este foarte cunoscut locul, masina, la fel, nu este pusa in spatele meu de dragul de a avea o masina de lux in videoclip, exact semnificatia fiecarui lucru prefer sa nu o spun, cine trebuie sa stie isi da seama. Promit ca pe viitor sa nu mai fac nimic cu subinteles.

Apropo: Ce mesaj incerci sa transmiti prin muzica pe care o faci?

Santo: Pana acum nu am urmarit un mesaj anume, piesele sunt despre mine si exprima ce am trait in acea perioada cand a fost conceputa fiecare piesa. Pe viitor nu stiu, asta depinde de multe lucruri, dar daca am sa simt ceva puternic cu siguranta se va naste si o piesa noua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu