24 iul. 2010

recenzie: concert cumicu si ais the chef

Dupa toate phurile ce mi le-am luat.. inclusiv de la persoane pe care nu le-am mai vazut niciodata in viata mea!! am decis sa fac o recenzie... partyul organizat de "DubluH" a fost un total ESEC.. o sa si enumar cateva din motivele esecului.. putina lume, locatia mult prea nepotrivita pt astfel de eveniment, evident aparitia politiei care a si pus capac ( multii mC nici macar nu au apucat sa cante, ca ne-au scos afara ) localul s-a ales si cu o amenda. nu o sa dau vina pe asta micu al nostru. bobo_rosi care s-a ocupat de organizare, prefer s-o iau asupra mea.. ca oricum m-am trezit aseara a fi omu negru. omu ala rau care a inchis microfoanele, la cererea politiei! in fine.. sa revenim la partea legata de muzica.. publicu a fost foarte receptiv, canta cot la cot cu mc'ul.. BTW!!! cumicu si ais imi cer scuze pt intamplare.. desi nu credca scuzele mele isi au rostul.. tre' sa zic ca artisti nu au mai vrut sa se opreasca.. s-a dat fara beat, fara microfon, ba chiar se auzea la un mom dat un beatbox in timp ce cumicu rupea un freestyle. show-ul a fost super ! (cel putin asta e parerea mea) de mult nu s-a mai dat din cap in acest ritm:D si de mult nu am mai vazut atatia mc's la un loc.. flow-l curgea omu!!! ce vreau sa zic.. alte partyuri organizate DubluH nu credca vor mai fii .. cel putin nu in viitorul apropiat! Rog pe ce-i ce vor sa-mi mai dea phuri .. sa mi le dea aici ca comm la postarea aceasta! poze si alte minuni o sa fie in viitor ... deci daca chiar te intereseaza mai astepti !! pace voua..

Un comentariu:

  1. bro... stai putin...fara suparare da' esti un pic neinformat.... o fost totu bine organizat, sonorizare, publicitate, a fost cam putina lume intr-adevar (in jur de 60 oameni), cat despre locatie,in afara faptului ca intr-adevar nu am vorbit cu niste reprezentanti ai spitalului, nu vad de ce poti sa zici ca e "mult prea nepotrivita"... cmc si ais au venit la mine dimineata urmatoare si mi au zis ca le-a placut locatia si ca iesea un party foarte smecher(pana dimineata) daca nu aparea garda in schema.. si plm ... io pot sa zic ca mi am facut treaba cat am putut... si sa sti ca... chiar nu ma stimt vinovat ;)

    RăspundețiȘtergere