7 iul. 2010

Interviu Danez




*salutari Danez

Danez: noroc

*cand te-ai indragostit prima data de hh?

Danez: pai...pe la jumatea anilor `90

*ce inseamna pentru tine hip-hop-ul?

Danez: hehe..inseamna multe inseamna tot ce nu inseamna pentru aia cere ne mint ca inseamna ceva pentru ei

*cu cine ai vrea sa colaborezi din tara si chiar de afara? ( desi ai deja o lista destul de impresionanta)

Danez: se stie deja ca nu vorbesc niciodata inainte despre colaborari , pentru ca daca dau nume si nu se concretizeaza , lumea o sa zica: "a mintit asta frate"...dar urmeaza o serie de colaborari cu lume "grea" din tara cu siguranta, iar de afara...suntem in discutii.

*spune-mi, in cateva cuvinte, ce ti-a oferit tie hip-hop-ul?

Danez: putere , puterea sa vad ca esti inconjurat de curve care s`ar f*** in cur la prima ocazie ivita, tarie , taria de a le spune in fata , orice si oricui

*poti sa-mi zici un nume, o trupa, un mentor, ( ce asculti tu)?

Danez: nu am mentori,am trupe/mc pe care le/ii prefer: B Real , Ross , Uzzi , Mac 10 , Ice Cube...etc

*ce alt gen de muzica mai asculti?

Danez: in general muzica "buna" , facuta inainte de anii 2000 , indiferent de gen

*putin umor nu strica deci, care ti se pare cea mai proasta tentativa de a face rap?(ca banuiesc ca ai dat si tu pe yutub de ceva "mc" wanna be)

Danez: :)) asta e manevra...joke. pai e tara plina de ei/ele...,ortii lor..toti aia care trag in camara pe un microfon de 8 ron si au pretentia ca lumea sa zica "ce tare esti manE"..aia sunt niste tentative

*Ce ar trebui sa urmareasca în special într-o melodie ascultatorul de rap?

Danez: in primu` rand sa vada daca se paote regasi in ce se canta acolo...nu poti sa ii ceri l` Vasilica - premiant la chimie , sa se regaseasca in " Doua Dube" sau "Anturaju` " ..de exemplu

*povesteste-mi putin despre colaborarea ta cu Kafu, cum ai ajuns sa lucrezi cu el, toate cele..?!?

Danez: suntem buni prieteni,cred ca asta a fost unul din lucrurile care au facut posibila colaborarea noastra. In prezent suntem amandoi semnati de RBA..ei asteapta un album de la noi.

*si noi:D

*cum sta treaba cu Sagrada Familia? cum ti se pare ca a ractionat lumea la materialul vostru?

Danez: cred ca a reactionat ok...pe toate forumurile/blogurile/siteurile de specialitate albumul a avut review-uri pozitive...ceea ce ne`a bucurat si ne da incredere pentru albumul 2 , la care ne pregatim sa incepem lucrul

*am si o intrebare cu care probabil te ofensez.. te rog, spune-mi, de ce tot mai multi mc' underground, o ard pe mainstream in ultima vreme?

Danez: de ce sa ma ofensezi? oricine vrea sa ajunga in mainstream..daca tu imi dai mie numele unui MC care doreste din sufletu` lui sa cante under..intr`un pub cu 12 copii.."sanchi public"...iti spun ca MC`u` ala..indiferent cum il cheama..mananca cacat..toti vrem bani.

*hai sa trecem putin in "revista" proiectele tale.. materialele
(productie, toate cele)

Danez: Albumu` Sagrada ..proiectie Twist , Kafu , Bufu , Phosillah , Bugy...

*mai tii minte prima ta iesire pe scena? spune-mi cum a fost

Danez: a fost rzna rau..era prin 97..se intampla in deschidere la trupa Voltaj..la Petrosani la un bal de boboci...razna rau

*Ce parere ai despre promovarea online? implicit de blogul nostru.. DubluH.blogspot

Danez: ma..treaba asta cu blogurile de "specialitate" mi se pare ok..e bine..te vede lumea...ai unde sa ii tii la "curent"

*cateva cuvinte de incheiere

Danez: pentru voi...faceti treaba buna cu blogu`..tineti`o tot asa..pentru restu.."hai noroc..ce sloboz"

* ahh sa nu uit.. o intrebare mai ciudata ca vad ca lumea cere asa ceva, spune-mi ce mananci?:D

Danez: ahahaha..ce apuc,,cand imi e foame..mananc...dar pentru "halitori"...sa stie..nu mananc cacat..tot ce scot pe gura..stiu :))))

*te rog sa-mi lasi un myspace yutub sau orice alt link, unde te poate asculta, gasi lumea..

Danez : http://www.youtube.com/watch?v=oWUkinGDHVc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu