16 iul. 2010

FDD - "Am renunţat la ideea de a scoate un album solo"


DD este cel de-al treilea membru al trupei Paraziţii, alături de Cheloo şi Ombladon. In prezent, el lucrează alături de colegii de trupă la noul album care va fi lansat în jurul lunii mai a acestui an, însă a găsit timpul necesar pentru a ne răspunde la câteva întrebări la proiectele sale de viitor.

Frakadadisk, pe numele său real Petre Urda, a făcut parte din formaţia Moromeţii înainte de cânta cu Paraziţii, a lucrat în domeniul auto şi a fost pasionat încă de mic de tranzistoare. Află numai pe Libertatea.ro de ce a renunţat la ideea de a scoate un album solo şi care sunt şansele ca în viitor să lanseze un album disco.



Libertatea.ro: Cum ai ajuns din domeniul auto, unde ai lucrat înainte, în muzică?
FDD: M-am angajat în 1997, pe când eram DJ la Moromeţii şi luasem contact cu muzica pe atunci în stadiu de hobby. În 1999 m-am decis să îmbin utilul cu plăcutul, am renunţat la muncă şi m-am apucat de DJ-ială...


Mai ţii minte cum ai sărbătorit în 1999 trecerea de la trupa Morometzii la Paraziţii?
Am fost la primul meu concert cu Cheloo şi Ombladon, de la care am ieşit cu maşina poliţiei.

Care erau pasiunile tale din liceu?
Nu am fost un nebun în liceu. Eram chiar un tip liniştit căruia îi plăceau tranzistorii şi muzica.


Acum ceva timp ai spus că lucrezi la un album solo, aşa cum au lansat şi colegii tăi de trupă. Mai lucrezi la acest proiect?
Nu, nu mai lucrez la albumul meu, m-am lăsat păgubaş. Am dat instrumentalele-n stânga şi-n dreapta şi nu mi-a plăcut ce a ieşit.

Care este diferenţa între un platan din anii '90 şi un mixer de ultimă tehnologie, din punctul de vedere al unui profesionist?
Înainte li se spunea pick-up-uri şi erau exclusiv de ascultat muzică, acum se numesc platane şi sunt intrumente muzicale, pe care se poate asculta şi muzică.


Cum a decurs cea mai groaznică beţie din viaţa ta?
Sincer, nu mai ştiu.

Care este maşina ta preferată?
Cel mai mult îmi place Honda Civic.



Situaţie: Eşti în maşină şi te opreşte un poliţist. Nu ai bani la tine, dar nici actele. Ce faci ca să scapi cât mai "ieftin"?
Cred că i-aş zâmbi ca să-l dezorientez...

Bonus: Când scoţi un album disco?
Nu ştiu, să vorbesc cu Marius Moga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu