19 iun. 2010

Sfarsitul carierei pentru Sisu Tudor ?

Am preluat de pe site-ul lui Fabiano mai devreme cateva vesti proaste pentru hip hop-ul romanesc. Acesta a stat de vorba cu Sisu si au vorbit despre o posibila incheiere a carierei sale in hip hop .

"Am discutat despre concerte, despre lansarile de album, despre cum arata hip hop-ul in Romania la momentul asta si cat de greu este sa te mentii intr-un loc pentru care ai luptat ani de zile. O sa punctez cele mai importante idei, printre care planurile lui Sisu."

* O sa incep cu cel mai important lucru, si anume – Sisu Tudor lucreaza la ULTIMUL sau album solo. Am ascultat cateva schite si suna excelent (repet, sunt doar schite, si suna extraordinar). Sisu se gandeste serios daca va mai activa din punct de vedere muzical dupa lansarea acestui material, care, cel mai probabil, va fii oferit fanilor cadou (download gratis).

* Albumul La Familia despre care am discutat (Classique) ramane in continuare in aer, sansele fiind destul de reduse ca acesta sa mai fie finalizat si lansat.

* Sisu nu vrea sa se mai implice in lansarea singleului “Pesti mici“, asa ca mi-a dat “frau liber” la treaba asta. Am hotarat sa vorbesc zilele astea cu Puya si sa iau impreuna cu el o decizie finala referitor la clip – gen unde lansam, daca lansam, cum lansam si asa mai departe.

* Este posibil ca urmatoarele concerte Sisu din luna Iulie sa nu mai fie sustinute (Mamaia, Breaza si Vama Veche).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu