19 iun. 2010

chat !!

M-am gandit eu vreo 20 de min.. am zis sa iau aleator lumea de prin lista mea de mess si sa intreb "spune-mi te rog in cateva cuvinte ce te atrage pe tine la o piesa hip-hop?" sa vedem ce au raspuns oamenii..:D

dragus vlad: prima impresie mi-o da instrumentalu care daca are un sample potrivit da alt impact piesei ,apoi bineinteles versurile tehnica cu care sunt facute dumele folosite jocul de cuvinte

Karl Kani: pe mine ma atrage intr-o piesa de hip-hop versurile pt ca spun tot adevaru

terorytza: ritmul,versurile care sunt preluate din realitate

Framu007 *: melodia in primu rand si pe urma versurile

Rocksee Vishina: instrumentalu, mesajul transmis si vocile sa mearga cu piesa..sa se potriveasca

Radu D'zza: pot sa sun un prieten? pai..in primul rand versurile instrumentalul si vocea cantaretzului

R: versuri ,instrumental ,flow ,voce ,multe...

2 comentarii:

  1. Chestia cu hip-hopu' e complexa....adica se intampla sa fie un sample meserias....versuri meseriase si totusi sa nu sune bine....pana mea, hip-hopu' bun e acela creat din inima si nu in scopuri comerciale. Ceea ce vreau eu sa zic e ca in primu rand creezi ceva frumos, ceva ce simti tu ca artist, iar apoi vezi daca se vinde....nu faci hip-hop care sa se vinda, faci hip-hop care induce stari. Pana mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Hai ca esti tare! Chat! Next time fa video chat ca iti dau webcam :)) si iti explic ce ma atrage pe mine :))

    RăspundețiȘtergere