26 iun. 2010

chat box

am decis din nou sa intru in vb cu lumea.. am pus o intrebare de genu' " ce parere ai despre http://dubluh.blogspot.com/ ? si ce crezi ca ii lipseste? " sa vedem ce zice lumea..?!?!


n1cky Nicolae: ba..sincer atat timp cat e prima data cand aud de blogu' asta inseamna ca ii lipseste reclama...acuma am intrat pe el si vad ca arata bine

andrei .: E un site ok,promoveaza ceva de calitate....cred ca niste interviuri video,ceva diferit nu intrebari clasice,ar face acest site sa fie si mai sus

kNuT TeLLa: mi se pare foarte ok, articolele daca ar fi redactate mai bine ar fi mai ok, adica descrise putin mai vast ar mai fi ok ca echipa sa aiba un fotograf care sa mearga pe la concerte in tara si sa faca poze ca apoi sa le posteze pe blog, asta ar fi foarte tare, si daca sunt fonduri ar mai fi un host gen www.dubluh.ro

PIEDONE a.K.a Shon robert: Am o parere foarte buna despre dubluh,mult respect pt tn pt ceea ce faci si chiar nush ce iar lipsi doar daca sar face mai multe evenimente

edy_the_ronin: dupa parerea mea e 'dezvoltat' bine

Framu007 *: pfffff....ce sa zic e jmecher blogu, mie personal imi place, nu sunt eu cel mai mare cititor al blogului si nici nu sunt un mare cunoscator de hip-hop, dar muzica asta si imi place, iar Dubluh imi spune ce se mai intampla in domeniu asta....nu cred ca lipseste altceva in afara de material pentru blog....ca sunt tot mai putini cei care fac hip-hop de calitate....si cam atat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu