16 feb. 2010

VOKAL


Inapoi la mestecat in ciorba mea pe blogu' asta. Reluam marile firme de toale largi. Azi Vokal.
Fondata in aprilie 1997 cu misunea de a crea un brand ( marca, nu brat de manelist!) care nu cauta sa aiba vanzari spectaculoase si care nu sta sub semnul designului simplu ci unul care e marcat de o filozofie inovativa constituind o atractie sigura. Se adreseaza celor dornici de o noua viziune. O chestie misto pe care o zic ei e ca produsele lor se vand de la sine nu iti sunt vandute. Fondata de Yomi Martin si :)) au mama !!!:(( :(( :(( Cornell Nelly Haynel ( adica Nelly :((pe care desigur autoarea il place pentru ca e negru si extrem de sexy !!! si nu puteam sa nu zic :)) adica ba puteam ... )> Nick Loftis si Ina Kelly.
Afacerea a pornit in St. Louis cu 3 tricouri. La inceput isi vindeau produsele
( tricouri si sepci la diverse evenimente si in cluburi, cum ar veni - direct din portbagaj). Acest stil de vanzare i-a propulsat in trei ani de zile de la lansare la cifra de 50 de mii de produse vandute. Succesul s-a datorat dorintei consumatorilor de a purta ceva care are in sine o semnificatie, nu doar o marca. Marca a aparut pe piata inainte de lansarea albumului Country Grammar, care a marcat incununarea succesului artistului numit Nelly. Marca isi pastreaza si astazi cea mai importanta calitate, aceea ca hainele produse sub acesta sigla vorbesc de la sine( se intelege metafora tradusa sper ca nu isi imagineaza cineva ca hainele astea piuie! ). Nelly este purtatorul de cuvant al companiei, insa ei sustin ca vanzarile lor crescute se bazeaza pe calitatea produselor si nu pe celebritatea artistului care indeplineste aceasta functie inainte de lansarea albumului mentionat mai sus. Oricum, cert e ca toalele astea apar prin clipuri si prin versurile pieselor lui Nelly. Probleme au avut si ei ca oameni sunt. Astfel ca in anul 2004 au fost obligati sa sisteze productia hainelor datorita unui litigiu cu ALM International Corporation, unul dintre colaboratori, care producea si distribuia haine sub aceasta marca. Problema a fost rezolvata chiar in acel an, iar compania a reluat productia de haine. Prin 2007 aveau vanzari de 30 de milioane de dolari, deci nu e rau deloc ;). Si sa va zic si ce produc :)) pantaloni, geci, tricouri, sepci, si mai nou si haine pentru domnisoare :) Atat;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu